دکاپاژ تاتو ابرو چیست + چگونگی انتخاب رنگ و مراحل انجام دکاپاژ ابرو

%name دکاپاژ تاتو ابرو چیست + چگونگی انتخاب رنگ و مراحل انجام دکاپاژ ابرو

دکاپاژ تاتو ابرو

همه چیز درباره دکاپاژ ابرو

برخی از این بانوان پس از انجام عمل تاتو از مدل و رنگ آن راضی هستند ولی بسیارند بانوانی که پس از انجام تاتو از رنگ تاتو خوششان نمی آید و یا رنگ ابروها آنچه می خواستند نمی شود که می شود با دکاپاژ آنرا اصلاح کرد. دکاپاژ ابرو به تغيير و اصلاح بد رنگی ابروی تاتو شده با تزریق رنگ جدید به داخل پوست گفته می شود و با ریموور دایم تاتو ابرو ومتفاوت هست.

دکاپاژ ابرو چیست؟

دکاپاژ یعنی اصلاح کردن بد رنگی ابرو به وسیله تزریق جدید رنگ به داخل پوست، البته احتمالا به نظرتان این شیوه با تتو یا ریمور کردن تاتو ابرو یکی باشد؛ ولی نکته ای که باید بدانید این هست دکاپاژ با تاتو یکی نیست و فرق اصلی این دو شیوه در رنگ استفاده شده و عمقی هست که رنگدانه ها را در زیر پوست تزریق می کنند. همینطور ریمور کردن که برای پاک کردن  تاتو استفاده می شود باید در نظر داشت که ارتباطی به دکاپاژ ندارد.

انتخاب رنگ برای دکاپاژ ابرو چگونه انجام می شود؟

یکی از مهم ترین نکته هایی که در انجام فرآیند دکاپاژ ابرو زیاد احساساتی هست انتخاب رنگ برای دکاپاژ هست و برای این که بتوانیم رنگ درست را برای دکاپاژ ابرو انتخاب کنیم باید اطلاعاتی در مورد رنگها داشته باشیم و بدانیم برای خنثی کردن هر رنگ ابرو باید از چه رنگی برای دکاپاژ آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:  مدل گریم کودک + آموزش گریم کردن کودک

انتخاب رنگها در دکاپاژ باید به صورتی باشد که سبب بروز وضعیت غیر طبیعی در چهره شخص نشود. به همین علت از رنگ های مکملی استفاده می شود که با آنها رنگ نهایی کار را متعادل‌سازی یا به زبان آسان خنثی می کنند تا به عملکرد مورد نظرشان دست پیدا کنند.

%name دکاپاژ تاتو ابرو چیست + چگونگی انتخاب رنگ و مراحل انجام دکاپاژ ابرو

دکاپاژ چیست

در ادامه چند نکته در مورد استفاده از رنگ های خنثی کننده برای شما می گوییم:

– چنانچه رنگ تاتو به قرمزی بزند خنثی کننده آن زیتونی هست.

– برای هنگامی که دکاپاژ دودی، با تناژ آبی بالا باشد از خنثی کننده نارنجی باید استفاده کرد.

– برای دودی که تناژ سبز آن زیاد باشد ازرنگ خنثی کننده قرمز استفاده می شود.

– چنانچه رنگ تاتو به بنفش بزند خنثی کننده آن زرد هست.

دکاپاژ ابرو به دو شیوه انجام می شود:

روش نخست به اینصورت هست که شرایط مشتری در نظر گرفته می شود مثلا اگر مجال کافی برای مراجعه مکرر ندارد و برای انجام شدن کارش شتاب دارد هم زمانه دکاپاژ و رنگ اصلی در یک جلسه انجام میشود. ولی به خاطر داشته باشید قطعاً باید برای گرفتن عملکرد مطلوب به مشتری بگویید که بهتر هست دست‌کم دو جلسه زمانه بگذارند.

بیشتر بخوانید:  روش تهیه کرم محافظ و اسپری آبرسان پوست آویشن

دومین روش مختص مشتریانی میباشد که زمانه کافی برای مراجعه کردن دارند و برای گرفتن عملکرد مطلوب بردبار هستند در این شیوه دکاپاژ در سه یا چهار جلسه در بازه زمانی 20 روز انجام می شود اگر نیاز به دکاپاژ دارید بهترین شیوه هم این شیوه دوم هست چراکه با شمار جلسات بالا عملکرد خوبی خواهید گرفت.

%name دکاپاژ تاتو ابرو چیست + چگونگی انتخاب رنگ و مراحل انجام دکاپاژ ابرو

مراحل کار دکاپاژ ابرو

دکاپاژ چه زمانی انجام می شود؟

زمانی که تاتو تغيير رنگ داده و دودی یا سبز کمرنگ می شود، یا خصوصی می خواد رنگ ابروهایش تیره تر شود نیاز به دکاپاژ تاتو ست. که در این مرحله باید در انتخاب پیگمنتر هنرپیشه زیاد توجه کنید.

مراحل کار دکاپاژ ابرو به شرح زیر میباشد :

مرحله ی اول

در این مرحله همانند مرحله اول تاتو ابتدا پوست ابرو را بی احساس می نمایند.

مرحله ی دوم

دومین مرحله از دکاپاژ ابرو انتخاب سوزن هست. بطور کلی دو نوع سوزن داریم سوزن های 5 سر و سوزن های 3 سر که از سوزن های 5 سر متناسب ابرو های پهن و سوزن های 3 سر مناسب ابرو های نازک هست.

بیشتر بخوانید:  علت و روش های درمان آکنه کیستیک یا جوش کیستیک

پس در این مرحله پیش از ابتدا فرآیند دکاپاژ ابرو نخست سوزن مناسب ابرو انتخاب می شود.

مرحله ی سوم

در این مرحله رنگ مناسب برای ابرو را انتخاب میکنیم آنگاه دکاپاژ ابرو را آغاز می نماییم.

%name دکاپاژ تاتو ابرو چیست + چگونگی انتخاب رنگ و مراحل انجام دکاپاژ ابرو

دکاپاژابرو

فرق بین دکاپاژ و ریموور در تاتو

دکاپاژ به معنی این هست که بد رنگی ابرو را اصلاح کنیم و با تزریق رنگ جدید به داخل پوست رنگ ابرو را تغيير دهیم ولی ریمو کردن یا همان پاک کردن تاتو در ابرو به این معنی هست که از زیر پوست رنگ ابرو را خارج یا همان ساکشن کنیم.

در دکاپاژ کردن دقیقا تمامی مراحلی که در تاتو ابرو انجام میشود را پیاده می کنیم و نیاز به تغییرات و استفاده مواد و وسایل خاصی جز لوازم تاتو نداریم تنها فرقی که وجود دارد این هست که تنها رنگ مورد نظر گوناگون انتخاب می شود.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …