هاشور زدن ابرو چیست؟

%name هاشور زدن ابرو چیست؟

هاشور زدن ابرو

هاشور زدن ابرو

هاشور ابرو یکی از روش های جدید و طبیعی میباشد که این روزها دارای طرفداران خاص خود بوده و به شیوه های مختلفی انجام می شود. با هاشور ابرو، ابروها به گونه نیمه دایم به رنگ دلخواه شکل می گیرند و ديگر نیاز نیست که برای آمدن به مدل ابرو دلخواهتان هرروز بخواهید به آنها مداد یا سایه بکشید.

هاشور زدن ابرو چیست؟

هاشور ابرو یک شیوه تاتو نیمه دایم میباشد که ابروها را به صورت کاملاً طبیعی قوس می دهد.

%name هاشور زدن ابرو چیست؟

روش انجام هاشور زدن ابرو

روش انجام هاشور زدن ابرو

نخست پیش از انجام این کار با یک متخصص ابرو مشورت کنید. نمی شود که از همان نخست کار شخص را روی میز نشاند و ابتدا به هاشور زدن کرد. اول باید دید شخص موردنظر چه مدل ابرویی می خواهد آنگاه با مداد خطوط نازکی به شکل ابرو روی ابروها کشیده می شود که همان بازي کردن نقش استنسیل را ایفا می کند.

احتمالا این کار ۲۰ الی ۳۰ لحظه طول بکشد چون میخواهید به مدل ابروی مناسب برسید. در مرحله بعد کرم بی احساس کننده روی آن کشیده می شود تا درد کمتری احساس شود. ۱۵ لحظه بعد کار را ابتدا کنید. برخی ها هیچ دردی احساس نمی کنند ولی برخی ها آلرژی بالایی دارند. “این کار مشابه بر داشتن ابرو با سرعت بالاست”

بعد از اینکه ابروها بی احساس شد، پیرایشگر متخصص ابرو از وسیله قلم شکلی که انتهای آن تیغی تعبیه شده که حاوی ۱۵ سوزن خیلی ریز میباشد که با استفاده از آن ابتدا به قلم زدن ابروها می کند. خطوطی که با این سوزن های ریز کشیده می شود به نازکی تارهای ابروی خودتان میباشد بنابراین خیلی طبیعی جلوه می دهند. بعد از این مرحله با ابزاری شبیه قبلی بین خطوطی که قلم زده شده اند را با استفاده از رنگ گیاهی پر می کنند.

بیشتر بخوانید:  آموزش تصویری بستن چند مدل موی ساده و شیک برای مهمانی

پس از پایان کار دور ابرو گرفتار التهاب می شود و تا هنگامی که التهاب از بین برود رنگ ابروها قدری تیره تر از آن چیزی میباشد که انتظار دارید. پس باید منتظر بمانید تا التهاب کاملاً از بین برود. بنابراین باید از افتاب، سونا، دوش بخار و استخر به مدت ۲ هفته دوری بگیرید. هاشور ابرو در ۳ ماه نخست نیاز به ترميم دارد تا به عاقبت دلخواهتان برسید.

%name هاشور زدن ابرو چیست؟

مدل هاشور ابرو

چند نکته ای که باید در موعد هاشور ابرو رعایت کنید:

۱.قسمتی را که میخواهید تاتو کنید ۱ الی ۲ هفته از اشعه uv خورشید سوختگی در امان باشد.

۲. چند روز پیش از تاتو از خوردن بعضی مسکن ها و آنتی بیوتیک ها که امکان دارد خون شما را رقیق کند پیشگیری کنید.

۳.در دوران قاعدگی از زدن تاتو پرهیز کنید.

۴.بعد از تاتو از پماد استریل چشمی ویتامین A استفاده کنید، برای این که بقیه پمادها دارای مواد نفتی هستند.

هاشور ابرو به اشخاص زیر توصیه نمی شود!

گاهی افراد گرفتار مشکلات موقت هستند که لازم میباشد تا پایان و یا بهبودی آن ها از هاشور ابرو صرف نظر کنند. این گروه از اشخاص عبارتند از:

– خانم های شیرده. چرا‌که در این زمان به علت تغییرات هورمونی، پوست در مقابل رنگ پذیری مقاومت عجیبی از خود نشان می دهد!

– خانم هایی که زمان خلق ماهانه خویش را سپری می کنند. در این زمان هم درست مشابه مورد قبل بدن از نظر هورمونی تغيير نموده و به سختی رنگ می پذیرد یا اصلاً رنگ نمی گیرد.

– افرادی که مدت زيادي نیست که لیفت و یا بوتاکس انجام داده اند.

– کسانی که به عفونت باکتریایی گرفتار هستند و یا در پوست خود گرفتار التهاب و خورشید سوختگی می باشند.

%name هاشور زدن ابرو چیست؟

مزایای هاشور ابرو

هاشور ابرو به چه افرادی توصیه می شود؟

انجام هاشور ابرو به چه افرادی توصیه می‍شود؟ چنانچه برای آرایش ابروهای خود ساعت های زيادي رادر مساوی آیینه ایستاده و ابروهای خود را به کمک مداد و لوازم دیگر آرایش می کنید، انجام هاشور ابرو میتواند به شما کمک کند و شما از عاقبت ی کار راضی خواهید بود. همینطور چنانچه ابروهای شما کم پشت میباشد و یا در تاثیر سوختگی و یا پارگی و تصادف ابروهای شما گرفتار اسیب شده اند می توانید با شیوه هاشور زدن نسبت به از بین بردن نواقص آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:  فرمول ترکیب رنگ موی کنفی

مزایای هاشور ابرو

صرفه جویی در دوران از مزایای هاشور ابرو میباشد. موعد ارایش کردن باید دوران زيادي صرف مداد کشیدن و سایه زدن ابرو کنیم تا شکل ابرو را زیبا و اصلاح نماییم با انجام هاشور ابرو علاوه بر زیبایی، مدت دوران ارایش کردن کوتاه می شود.

طرح‌ریزی ابرو مطابق با شکل صورت هم از مزایای ديگر هاشور ابرو ست. بر اساس صورت هر شخص میتوان ابرویی کاملاً مطابق با شکل چهره اش طرح‌ریزی کرد. چنانچه ابروها در جای مناسبی قرار گیرند و شکل مناسبی داشته باشند، میتوانند به صورت ، جلوه بهتری دهند. همچنین میتوانند به درشت تر نشان دادن چشم ها هم کمک کنند.

افرادی که هاشور ابرو را جانشین ابروهای طبیعی نموده اند معتقد هستند حفظ و مراقبت ازابروهایی که هاشور ابرو دارد به مراتب آسان تر از ابروهای طبیعی میباشد و این مسئله هم مزایای دیگری از هاشور ابرو به حساب می آید.

برخی از اشخاص از بیماری ای به نام آلوپسی رنج می برند که سبب ریزش موهای بدن، از جمله موهای ابرو می شود. هاشور ابرو از طريق رنگ و شکل مناسب، برای پس دادن وضعیت طبیعی ابروهایشان به آنها کمک می کند و ریزش ابروها را پوشیده کند.

%name هاشور زدن ابرو چیست؟

مالیات هاشور زدن ابرو

مالیات هاشور زدن ابرو

متخصصان پوست ضمن این که به کسالت های ناشی از هاشور و تاتو ابرو اشاره می کنند از متقاضیان انجام این اعمال توقع، دارند که در مکان های مطمئنی ابروهای خود را هاشور و یا تاتو بزنند. در ادامه این مطلب مالیات و مضرات ناشی از هاشور زدن ابرو ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید:  ۱۰ مدل شینیون فرانسوی ساده و شیک

1.هاشور زدن ابروها چنانچه در مکان غیر بهداشتی انجام شود احتمال بروز عفونت هایی روی سطح پوست وجود دارد.

2. برای هاشور ابرو ها باید از سوزن های یک بار مصرف استفاده شود همینطور بهتر میباشد اشخاص سوزن های مخصوص هاشور ابرو را بهمراه خویش به سالن های زیبایی ببرند تا احتمال انتقال بیماری های واگیرداری که از طريق سوزن های غیر بهداشتی داخل بدن می شود پیشگیری شود.

3. از جمله کسالت های هاشور زدن ابرو میتوان به امکان انتقال بیماری هایی مشابه ایدز و هپاتیت A, B, C از طريق سوزن اشاره کرد.

4. هاشور ابرو سبب بروز خراش و خونریزی می شود بنابراین سوزنی که برای انجام این کار استفاده می شود بایستی پاکیزه و استریل باشد تا درصد احتمال گرفتار شدن به بیماری های عفونی کم تر شود.

5. پس از هاشور زدن به ابرو ها امکان بروز عفونت و قرمزی آنی وجود دارد همینطور احتمال گرفتار شدن شخص به آلرژی تاخیری هم وجود دارد و امکان دارد شخص چند سال پس از انجام هاشور به آن آلرژی پیدا کند.

6. وقتی که ابروهایتان را هاشور می زنید ماده خارجی داخل پوست شما می شود که در این موعد بدن گلبول های سفید را پی‌جویی آن ماده خارجی می فرستند تا از بدن شما محافظت شود گلبول های سفید هم با بلعیدن رنگ از پوست صورت مراقبت می کنند. بنابراین افرادی که زمینه نقص ایمنی در بدن دارند هاشور ابروها برای آنها خطرناک میباشد و بهتر میباشد از هاشور زدن ابرو های خود چشم پوشی کنند.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …