معرفی آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دبی

تا به حال به دنیای زیر آب سفر کرده اید؟ تجربه غذا دادن به جانوران آبزی نظیر کوسه را دارید؟ اگر از آشنایی با موجودات آبزی لذت می برید، حتما سری به یکی از بزرگ ترین آکواریوم هایی که تا به امروز دیده اید بزنید و از تماشای زیبایی های این آکواریوم لذت ببرید. حتی اگر تا کنون علاقه ای به دیدن آکواریوم نداشته اید، بازدید از آکواریوم دبی مال را از خود دریغ نکنید. بی شک پس از ورود به این آکواریوم، انتخاب خود را تحسین خواهید کرد. با ما در این مطلب همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دبی، از نحوه تهیه بلیط آکواریوم دبی مطلع شوید.

cec10e09 ee4a 4cff 9dc2 2df073e84a61 معرفی آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دبی

آشنایی با آکواریوم دبی مال

خود را آماده کنید تا سری به نمونه کوچک شده اقیانوسی با بیش از 300 گونه دریایی بزنیم. ابتدا به بزرگ ترین مرکز خرید دبی که دبی مال نام دارد رفته و سپس وارد آکواریومی با 11 متر ارتفاع، 51 متر طول و 20 متر عرض خواهید شد. شایان به ذکر است که شما از بزرگ ترین آکواریوم سرپوشیده جهان بازدید خواهید کرد. این آکواریوم به حدی جذاب است که تا کنون موفق به دریافت جوایز متعدد در سطح جهان شده است. پس تفریح و بازدید از این جاذبه گردشگری را از خود و همراهانتان دریغ نکنید.

بخش های مختلف آکواریوم دبی

آکواریوم زیر آبی دبی که از محبوبیت بالایی میان گردشگران برخوردار است، با بخش های مختلفی که دارد، مناسب تمامی سنین بوده و توجه خاص و عام را به خود جلب می کند. علاقه مندان به حیات وحش و موجودات آبزی، سفری چند ساعته متفاوت و سرشار از هیجان را در این آکواریوم و باغ وحش زیر آب تجربه می کنند. یکی از تفریحات بی نظیر در این مکان، امکان غواصی در کنار آبزیان می باشد. قطعا بازدید از آکواریوم دبی مال، انتخابی عالی برای افرادی است که به همراه خانواده و کودکان خود به دبی سفر کرده اند، زیرا امکان ندارد حتی یک لحظه در طول بازدید از این آکواریوم خسته و کلافه شوید.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

تونل آکواریوم دبی

لحظاتی را که در تونل بسیار دیدنی آکواریوم دبی می گذرانید، زمان و مکان را فراموش کرده و تصور می کنید که در اعماق دریا به گردش رفته اید. تونل آکواریوم دبی در طبقه همکف دبی مال واقع شده و شما را تا عمق 11 متری از سطح زمین خواهد برد. این تونل بی نظیر 48 متر طول داشته و فرصتی تکرار نشدنی و بی نظیر برای قدم زدن میان آبزیان مختلف می باشد.

باغ وحش زیر آب دبی

پس از گذر از آکواریوم و تماشای آبزیان رنگارنگ و زیبا، ناگهان خود را در دنیایی متفاوت و زیبا خواهید یافت که باغ وحش زیر آب نامیده می شود. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما کودکانتان را به بازدید از این بخش برده تا ضمن آشنایی با گونه های مختلف در اقیانوس ها، اطلاعاتی جالب را در خصوص آن ها کسب نمایید. فرزندانتان هرگز این تجربه بی نظیر و حیرت انگیز را فراموش نخواهند کرد.

در طی عبور از باغ وحش زیر آب دبی، از 3 منطقه مختلف که عبارتند از: جنگل بارانی، ساحل راکی و اقیانوس زنده عبور خواهید کرد. از جمله آبزیان متفاوت و شگفت انگیزی که در این بخش مشاهده می کنید، می توان به پارو ماهی، ماهی کمانگیر، اسب دریایی، پیرانی ماهی، سمور دریایی و … اشاره نمود.

تفریحات آکواریوم دبی

شما با هر سلیقه ای می توانید به آکواریوم دبی روید و مطابق با علایق خود تفریحات موجود در این آکواریوم را برگزینید. آشنایی با بزرگ ترین کروکدیل دنیا، غواصی با آبزیان و تماشای پنگوئن ها تنها بخشی از تفریحاتی است که می توانید از آن ها لذت ببرید.

تماشای کروکدیل شاه

دست کودکان خود را گرفته و آن ها را به سرزمین اقیانوس ها ببرید. یکی از عجیب ترین حیوانات موجود در آکواریوم دبی، کروکدیل شاه می باشد. نام این کروکدیل برای شما نیز عجیب است؟ قطعا پس از آگاهی یافتن از طول و وزن این کروکدیل، متوجه دلیل این نام گذرای خواهید شد. کروکدیل شاه یا کروکدیل سلطنتی با 40 سال سن، وزنی معادل با 750 کیلوگرم و 5 متر طول دارد که از جالب ترین و ترسناک ترین موجودات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:  فرش فانتزی چه ویژگی هایی دارد

بازدید از پنگوئن ها

در هنگام بازدید از پنگوئن ها تصور می کنید که وارد قطب جنوب شده اید، زیرا طراحی پناهگاه آن ها کاملا مشابه زیستگاه طبیعی این جانوران می باشد. در این زیستگاه از دمای هوا گرفته تا چرخه نور، همگی مطابق با زیستگاه پنگوئن ها بوده تا به خوبی از آن ها مراقبت شود. در حال حاضر در این آکواریوم 16 پنگوئن وجود دارد که تماشای رفتارهای آن ها بسیار جذاب بوده و شما را به وجد خواهد آورد.

غواصی با کوسه ها

ترس خود را کنار گذاشته و پس از پوشیدن لباس های غواصی و کلاه ایمنی حاوی اکسیژن به دل آکواریوم دبی بزنید و در کنار کوسه های شکارچی قرار بگیرید. لازم به ذکر است که نیاز به آموزش غواصی ندارید و می توانید به راحتی به اعماق این اقیانوس کوچک شده بروید و اوج هیجان را تجربه کنید. قطعا در این بخش ایمنی شما در نظر گرفته شده و هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

اسنورکلینگ در قفس

اگر علاقه ای به غواصی ندارید، اما مایلید به اعماق آکواریوم بروید و از جانوران آبزی از نزدیک بازدید کنید، حتما اسنورکلینگ را امتحان کنید. این تفریح نیاز به هیچ گونه تجربه ای نداشته و همه افراد بالای 8 سال می توانند از آن لذت ببرند. پس لباس مخصوص و مناسب را بپوشید و در دل این آکواریوم با 70 گونه مختلف دریایی آشنا شوید. از دیگر تفریحات موجود در این آکواریوم می توان به بازدید از سفره ماهی ها، سمسورهای آبی، مربی گری برای کوسه ها، آموزش غواصی، اسکوبا دایوینگ و .. اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:  پرطرفدارترین موزه‌های اروپا از دید توریست‌ها

اگر شما نیز با خواندن این متن به وجد آمده اید و قصد دارید هر چه سریع تر بلیط این آکواریوم جذاب و باغ وحش زیر آب دبی را تهیه کنید، اما از چگونگی تهیه بلیط آن هم با مناسب ترین قیمت اطلاعی ندارید، انتهای این مطلب را از دست ندهید.

دسترسی به آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مال

همان طور که گفته شد این آکواریوم و باغ وحش زیر آب در دبی مال واقع شده است که از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه و از ساعت 10 صبح تا 12 شب پنجشنبه تا شنبه، پذیرای تمامی گردشگران می باشد.

a5df7805 3f26 4a91 a3fc aebfc702cbf8 معرفی آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دبی

تهیه بلیط آکواریوم و باغ وحش دبی مال

از متفاوت ترین و بهترین جاذبه های گردشگری در دبی، می توان به آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب دبی اشاره نمود که گردش در آن تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. جهت تهیه بلیط این جاذبه گردشگری بی نظیر، ما به شما سایت دبی دیسکانت را پیشنهاد می دهیم. این سایت حرفه ای و با سابقه درخشان، بلیط این تفریح را با تخفیفات عالی به شما ارائه می دهد.

همچنین شما عزیزان می توانید انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی را از این سایت تهیه نمایید و با صرفه جویی در هزینه ها، از مراکز تفریحی بیشتری بازدید نمایید و سفری خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید. دبی دیسکانت صفر تا صد سفر شما از اخذ ویزا گرفته تا رنت خودرو را به عهده گرفته و شما را به یک سفر رویایی و با کیفیت خواهد برد. پس با سپردن سفر خود به سایت دبی دیسکانت، بدون هیچ دغدغه ای، به دبی سفر کنید و نگران عدم آشنایی خود با این شهر نباشید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …