راهنمای استفاده از لباس‌های زنانه در روزهای تابستانی گرم

راهنمای استفاده از لباس‌های زنانه در روزهای تابستانی گرم

106e8e92 2bc6 4a5e b310 394cbf064d4e راهنمای استفاده از لباس‌های زنانه در روزهای تابستانی گرم

لباس پوشیدن برای تابستان یک چالش منحصر به فرد برایتان خواهد داشت، چراکه باید طوری عمل بکنید که هم خنک و راحت باشید و هم معمولی به نظر نرسید و به نوعی شیک بودن خود را حفظ بکنید. روزهایی وجود دارند که باید به سرکار بروید یا در جلسه‌ای شرکت کنید که در آن ظاهر حرفه‌ای مهم است. هوای بیرون گرم بوده و شما نیاز به حفظ خونسردی خود و داشتن یک استایل ایده‌آل هستید، اما نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا به اصول پوشیدن لباس زنانه مناسب روز‌های گرم بپردازیم.

نکات کلیدی در پوشیدن لباس زنانه مناسب فصل تابستان

نکات زیر را برای داشتن ایده‌هایی در مورد لباس پوشیدن در تابستان و غلبه بر گرما و صد البته شیک بودن، بررسی می‌کنیم:

پیراهن‌های آستین بلند را کنار بگذارید!

پیراهن‌های زنانه آستین بلند گرما را در بدن شما به دام می‌اندازد و باعث گرمی بیشترتان خواهند شد. بهتر است آن‌ها را برای روزهای سردتر نگهداری کنید. اگر پوست شما مستعد سوختن و التهاب با نور خورشید است، به دنبال پیراهنی آستین کوتاهی باشید که دارای ویژگی محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش بوده و از پارچه‌های طبیعی که تنفس می‌کنند، استفاده کنید. اگر پیراهن آستین کوتاه می‌پوشید و در معرض نور آفتاب قرار خواهید داشت، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را هیچ وقت فراموش نکنید.

لباس‌های گشاد بپوشید!

لباس زنانه تنگ، گرما را در بدن شما به دام می‌اندازد و اجازه نمی‌دهد هوای زیادی از آن عبور کند. شما در کمترین زمان ممکن گرم و عرق خواهید کرد و ممکن است دچار گرما زدگی و از دست دادن آب بدنتان بشوید. روز‌های گرم، یک زمان ایده‌آل برای پوشیدن شلوار یا تی‌شرت‌های اور سایز از جنس مواد طبیعی است. سعی بکنید، لباس‌هایی به رنگ خنثی مانند شنی یا خاکستری بپوشید تا نور خورشید را از بدن شما منعکس کند.

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

لباس‌هایی از جنس الیاف طبیعی بپوشید!

لباس‌های زنانه از الیاف طبیعی بهترین کار را برای جریان دادن هوا انجام می‌دهند، در حالی که مواد مصنوعی باعث محبوس شدن رطوبت بدن هم می‌شوند. همانطور که به جنس لباس‌ها از نظر طبیعی بودنِ جنس الیاف آن‌ها توجه می‌کنید، مطمئن بشوید که از لباس مورد نظرتان سبک وزن باشد. پارچه‌های سنگین بافت متراکم‌تری دارند و به راحتی مانند پارچه‌های سبک، تنفس نمی‌کنند.

جوراب‌ها را کنار بگذارید!

جوراب‌های زنانه یک اکسسوری فوق‌العاده برای رنگ بخشیدن به استایل‌های راحت و کژوال زنانه هستند و این ویژگی عملی را دارند که کفش‌های شما را راحت‌تر می‌کنند. اما استفاده از جوراب‌ها در روز‌های گرم حتی اگر از پنبه ساخته شده باشند شما را گرم‌تر می‌کنند. برای بیرون رفتن، جوراب‌ها را در خانه بگذارید و کفش‌هایی بپوشید که هوا از آن‌ها عبور کند.

de7721e0 601d 466f 8662 41a69a81135f راهنمای استفاده از لباس‌های زنانه در روزهای تابستانی گرم

لباس زنانه رنگ روشن بپوشید!

این یک واقعیت شناخته شده است که نور خورشید رنگ‌های روشن تر را منعکس می‌کند و نفوذ کمتری در آن‌ها دارد. این موضوع بر روی لباس هم کار می‌کند. وقتی لباس‌هایی با رنگ‌های روشن می‌پوشید، نور خورشید از روی آن‌ها بازتاب شده و از گرم شدنتان جلوگیری کرده و به نوعی شما را خنک‌تر نگه می‌دارد. اگر لباس زنانه مورد نظرتان هم رنگ روشن داشته و هم از مواد طبیعی چون پنبه تولید شده باشد، حفاظت شما از گرما بیشتر خواهد شد. رنگ‌های تیره‌تر نور خورشید را جذب می‌کنند، به این معنی که نور خورشید به پوست شما می‌رسد و باعث می‌شود، احساس گرمای بیشتری بکنید. از پوشیدن لباس زنانه با رنگ‌ها تیره حتی اگر از پارچه‌های قابل تنفس ساخته شده‌ باشند، خودداری بکنید.

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

شلوار جین با رنگ روشن بپوشید!

شلوار جین رنگ روشن با وزن سبک که ضخامت پارچه‌ی نازکی داشته باشد، بپوشید تا میزان حرارتی که به دام می‌افتد را به حداقل برسانید. بهترین شلوار جین برای خرید آنهایی هستند که از جین سفید یا رنگ روشن ساخته شده‌اند تا نور خورشید را از بدن شما منعکس کنند.

کفش راحت و سبک بپوشید!

کفش‌های سبک وزن، میزان تلاش لازم برای راه رفتن و حرکت را کاهش می‌دهند. هرچه انرژی کمتری مصرف بکنید، خنک‌تر می‌مانید. صندل‌ها بهترین نمونه از کفش‌های زنانه هستند که قابلیت تنفس دارند و بسیار سبک خواهند بود. اما اگر برای موقعیت‌های رسمی‌تر می‌روید، کفش‌های پیاده روی با رویه قابل تنفس بهترین انتخاب برای روز‌های گرم سال خواهند بود.

4765901b 5b75 44d9 b3b9 a848418c6bf1 راهنمای استفاده از لباس‌های زنانه در روزهای تابستانی گرم

آیتم‌های کاربردی از لباس زنانه برای پوشیدن در هوای گرما

  • انواع شال و روسری تابستانه؛ شال و روسری‌های نخی نازک در رنگ‌های روشن مهم‌ترین آیتم‌های لباس زنانه برای فصل تابستان هستند. در فصول گرم سال از پوشیدن شال و روسری‌های رنگ تیره خودداری بکنید که باعث جذب گرمای بیشتر می‌شوند.
  • تیشرت‌های زیر مانتو؛ انواع تیشرت‌هایی از جنس پنبه یا کنفی رنگ خنثی و روشن که هماهنگی لازم با دیگر آیتم‌های لباس زنانه خواهند داشت.
  • مانتو‌های تابستانی؛ انواع مانتو‌های تابستانی که بیشتر از جنس مواد طبیعی چون ابریشم، لنین و پنبه هستند. مانتو‌هایی چون عبایی، اسپورت و پیراهنی برای تابستان بهترین انتخاب خواهند بود چراکه حالت گشادی بیشتری دارند.
  • دامن‌های چین‌دار: پوشیدن دامن چین دار بلند، یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید از گرما تابستان خلاص بشوید. این نوع دامن‌ها را می‌توانید با یک جفت کفش کتانی، انواع تیشرت‌ها و یک مانتو جلو باز گشاد ست بکنید. پوشیدن دامن چین دار، سبک کژوال و روزمره‌ای به استایلتان خواهد داد.
  • شلوار‌های پارچه‌ای یا جین: می‌توانید از انواع شلوار‌های پارچه‌ای یا جین که مدل راسته یا مام استایل دارند، برای داشتن یک استایل جذاب و در عین حال خنک بهره بگیرید. دقت بکنید، پوشیدن شلوار‌های جذب و تنگ چون شلوار‌های لوله تفنگی باعث تعریق و احساس گرمای بیشتری در شما می‌شود.
بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین مارک هلیکوپتر کنترلی در دنیای اسباب بازی پسرانه

b16fe57b efa9 470c 84a1 7ba8bdde4a29 راهنمای استفاده از لباس‌های زنانه در روزهای تابستانی گرم

سخن پایانی

فراموش نکنید، لباس پوشیدن برای تابستان به این معنی نیست که باید مد را فدا بکنید. هدف شما غلبه بر گرما و در عین حال داشتن بهترین ظاهر است، همان طور که اشاره شد، آیتم‌های بسیاری در انواع لباس زنانه برای فصول گرم سال وجود دارند که علاوه بر خنک نگهداشتن شما، استایل جذابی را هم برایتان به ارمغان می‌‌آورند.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …