خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

97a52125 bde5 4dd3 aa3d e124907330d4 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان که طرفداران زیادی در بازار فرش ماشینی کاشان دارد، در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. فرش افشان کاشان دارای طرح خلوت است و فرش طلاکوب رنگ بندی خنثی و لایت دارد و این دو ویژگی این دسته از فرش کاشان را در زمره فرش های شیک و جدید و قرار میدهد. در ادامه با قالی کاشان همراه باشید تا بیشتر با این دسته از فرش های لوکس و زیبا که مناسب دکوراسیون های امروزی هستند آشنا شوید.

طرح فرش افشان کاشان چیست؟

a5c70fd6 c566 44b2 a604 aa83341c36a7 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشانd45c4b27 f5c0 40da 8260 5102a4ae8eba خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

33fbd0b9 dadf 4828 bc16 2c04c3ed0095 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

فرش افشان کاشان از دیرباز یکی از طرح فرش های پر فروش بوده است و همواره طرفداران زیادی داشته است. اگرچه در گذشته فرش افشان در انواع طرح ترنج دار و بدون ترنج دستباف و ماشینی تولید می شده است، امروزه فرش افشان به فرشی گفته میشود که بدون ترنج و لچک بافته میشود و گل های ریز یا درشت در زمینه فرش پراکنده شده اند. هماهنگی و یکنواختی گل ها و طرح فرش در زمینه به شکلی است که به اصطلاح گویا طراح از ابتدا تا انتهای طراحی ، قلم از روی کاغذ برنداشته است.

دو ویژگی در مورد فرش افشان وجود دارد که باعث میشود این فرش بسیار پر فروش و مناسب دکوراسیون های مدرن امروزی باشد. اول اینکه هماهنگی و هارمونی در نقش و گل های فرش افشان به شدت به چشم می خورد. این ویژگی سبب میشود که فرش خلوت به نظر برسد و در بیننده احساس آرامش ایجاد کند.

ویژگی دوم فرش افشان کاشان این است که حذف لچک و ترنج میانی فرش ، سبب شده که فضایی که فرش در آن قرار میگیرد بزرگ تر به نظر بیاید. از آنجایی که فضاهای زندگی امروزی معمولا آپارتمانی و کوچک هستند، این ویژگی موجب میشود که فرش افشان به راحتی جای خودش را در دکوراسیون این نوع فضاها باز کند.

طرح فرش طلاکوب کاشان چگونه طرحی است؟

فرش طلاکوب کاشان دسته ای از فرش های شیک ، لوکس و جدید کاشان است که در سالهای اخیر روانه بازار فرش ماشینی شده است. در بافت این نوع از فرش ماشینی همانطور که از نامش پیداست، از نخ هایی به رنگ طلایی استفاده میشود. در رنگ بندی این نوع فرش از رنگ های خنثی و لایت استفاده میشود تا رنگ طلایی جلوه بیشتری در آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) در این هتل با خرس‌های قطبی زندگی کنید!

این نوع رنگ بندی سبب میشود که اولا به دلیل وجود طرح های طلاکوب ، این فرش کاشان مناسب دکوراسیون های لوکس و شیک مخصوصا در اتاق پذیرایی باشند . و ثانیا به دلیل استفاده از رنگ های خنثی در فرش ، مثل طوسی ، سیاه ، فیلی ، ترمه ای ، نقره ای و دودی ، فرش طلاکوب با انواع دکوراسیون با انواع رنگ بندی ست شود.

همین دو ویژگی کافی است که فرش طلاکوب کاشان یکی از بهترین انتخاب ها در خرید فرش شیک برای دکوراسیون های لوکس چه کلاسیک و چه مدرن محسوب شود.

feb10cc3 08e2 4ea9 a7f3 5b6efe9a7df5 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان8d411562 35f7 4159 9030 53e9967797d4 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

f6fd8208 893f 4eb9 87ca 5a84716dc9c2 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

ویژگی های فرش افشان طلاکوب کاشان

همان طور که پیش از این اشاره کردیم ، هم فرش افشان و هم فرش طلاکوب کاشان به دلیل ویژگی های خاص ، مناسب زندگی امروزی و بسیار پر فروش هستند. فرش افشان طلاکوب کاشان هر دو دسته ویژگی را در خود دارد. بنابراین طرفداران بسیاری دارد و تنوع زیادی در نقشه و طرح فرش از این نوع در بازار فرش ماشینی کاشان وجود دارد.

فرش افشان طلاکوب معمولا بر روی فرش های ریز بافت و به صورت گل برجسته بافته میشود تا طرح های طلاکوب آن نمود بیشتری داشته باشند. از آن جایی که این نوع فرش ، فرش لوکس و مناسب اتاق پذیرایی است به صورت 100% اکریلیک و با کیفیت ممتاز بافته میشود.

این دسته از فرش کاشان ، با شانه و تراکم های متفاوت 700 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه بافته میشود که تمامی این شانه و تراکم ها در دسته فرش های ظریف و ریز بافت با کیفیت بالا طبقه بندی میشوند. تفاوت این فرش ها از تفاوت بین شانه های فرش ماشینی سرچشمه میگیرد.

در فرش ماشینی کاشان ، هر چه شانه و تراکم فرش بالاتر برود ، طرح فرش ریز بافت تر میشود و گل ها به صورت ظریف تری بر روی فرش نقش می بندند و به اصطلاح رخ فرش بهتر میشود. البته با افزایش شانه و تراکم ، قیمت فرش هم افزایش می یابد.

از طرف دیگر ارتفاع نخ خاب و به اصطلاح ضخامت فرش با افزایش تراکم فرش ، کاهش می یابد. بنابراین برای افرادی که به نشستن و خوابیدن روی فرش عادت دارند و به اصطلاح دنبال یک فرش با نشیمن خوب هستند، فرش 1200 شانه و به خصوص فرش های 1500 شانه اگرچه بسیار زیبا و خاص هستند ، مناسب نیستند. البته فرش افشان طلاکوب 700 شانه جدید امروزه با طرح و نقش های بسیار زیبا و به روز روانه بازار میشوند و نیاز بسیاری از مشتریان را از نظر ریزبافتی و زیبایی فرش برآورده میکند.

بیشتر بخوانید:  لبخند شیرین حیوانات به بهانه روز جهانی خنده

خرید فرش افشان طلاکوب کاشان برای چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

هماهنگی طرح و نقش و همینطور خلوت بودن فرش افشان از یک سمت و نقش های طلاکوب و رنگ بندی لایت و خنثی در فرش طلاکوب از سوی دیگر این فرش های خاص و دوست داشتنی را در زمره شیک ترین و زیبا ترین فرش های ماشینی کاشان قرار داده است. سوال این است که آیا این فرش ها مناسب دکوراسیون های سنتی هستند یا دکوراسیون های مدرن .

در دکوراسیون سنتی معمولا از عناصر سنتی و صنایع دستی استفاده میشود. عناصر عتیقه با رنگ های طلایی و نقره ای و عناصر با جلای فلزی یک دکوراسیون را به سمت سنتی و آنتیک بودن سوق میدهند. فرش افشان طلاکوب کاشان با نقش های طلاکوب و زمینه طوسی و نقره ای و صدفی ، نمود و جلای ویژه ای در دکوراسیونی دارد که عناصر شیک مثل لوسترهای طلایی و نقره ای ، گلدان های قلم زنی یا جعبه های خاتم کاری در آن استفاده شده است.

چنانچه از دکوراسیون مدرن هم استفاده میکنید، از آن جایی که طرح فرش افشان به دلیل پیچیدگی کمتر و خلوت بودن نقشه و نیز یکنواختی آن ، بیشتر از فرش های دارای ترنج و لچک با دکوراسیون مدرن هماهنگ هستند ، انتخاب مناسب تری برای این نوع از دکوراسیون هستند. این فرش ها به راحتی میتوانند نقش های اصیل ایرانی را در یک دکوراسیون مدرن جا بدهند. علاوه بر این که اگر عناصر چوبی و سنگی در دکوراسیون شما استفاده شده باشد، فرش های افشان طلاکوب به دلیل رنگ بندی خاصی که دارند، نما و جلوه خاصی به آن ها میبخشند.

نکته دیگری که میتوان به آن اشاره کرد این است که اگر فضای بزرگی دارید که میخواهید در آن تعدادی فرش را به صورت کنار هم و به اصطلاح گوش تا گوش پهن کنید ، فرش افشان طلاکوب گزینه مناسبی است. زیرا به دلیل پیچیدگی کمتر در طرح و رنگ بندی ، نمای بهتری به این نوع چیدمان در فضای خانه شما میدهند و به اصطلاح انسجام بیشتری بین فرش های پهن شده احساس میشود.

بیشتر بخوانید:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

خرید فرش جدید و شیک کاشان از قالی کاشان

در این مقاله با دسته ای از فرش کاشان با عنوان فرش افشان طلاکوب کاشان آشنا شدیم و ویژگی های آن را از نظر گذراندیم. این فرش های زیبا ، شیک و جدید مناسب برای انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن است و با کیفیت ممتاز و خوب و با جنس %100 اکریلیک بافته میشود و توسط فروشگاه فرش قالی کاشان از درب کارخانه به سراسر کشور ارسال میشود.

86242e40 32e4 4a5e 960f 9b46e0274ebc خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشانc190419d 26fa 45d6 bc8b c7b248b66c91 خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشانf51c9f75 5837 4462 b96f fa7910188a8c خرید طرح فرش افشان طلاکوب کاشان

فرش با کیفیت خوب

یکی از دغدغه هایی که همواره خریداران کالاهای گران قیمت مثل فرش دارند ، این است که آیا فرش اصل و با همان مشخصات ادعا شده را تحویل میگیرند یا خیر. خرید از یک مجموعه معتبر مثل فروشگاه قالی کاشان که نماد اعتماد الکترونیک و ضمانت کیفیت و سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش فرش به صورت اینترنتی دارد ، خیال خریداران را از این بابت راحت میکند تا با اطمینان از کیفیت و ماندگاری فرش بر روی انتخاب طرح فرش مورد نظر خود تمرکز کنند.

قیمت ارزان فرش

ویژگی دیگری که در این فروشگاه فرش کاشان میتوانید مشاهده کنید ، قیمت ارزان فرش در مقایسه با نمایشگاه های فروش فرش است. چرا که اولا فروش فرش از درب کارخانه و بدون واسطه انجام میشود و ثانیا هزینه های گزاف نمایشگاه داری به دلیل این که خرید فرش کاشان به صورت اینترنتی انجام میشود، از قیمت فرش کاسته میشود.

تنوع بالای طرح فرش

تنوع طرح فرش افشان طلاکوب در فروشگاه فرش قالی کاشان چنان زیاد است که امکان ندارد نتواند سلیقه مشکل پسند خریداران فرش ماشینی را تحت پوشش قرار دهد. این ویژگی و امکان مقایسه انواع طرح و مدل فرش در منزل ، ویژگی ای است که در هیچ یک از نمایشگاه های فرش هر چقدر هم که بزرگ باشند ، تجربه نخواهید کرد.

مشاوره کارشناسان فروش فرش

با مشاوره رایگان کارشناسان فروش مجموعه قالی کاشان میتوانید جدید ترین و شیک ترین فرش های افشان طلاکوب کاشان را حتی طرح هایی که هنوز در هیچ نمایشگاه و سایتی وجود ندارند ، مشاهده کنید و بسته به نیاز و سلیقه خود خرید بهترین و مناسب ترین فرش را تجربه کنید. ارسال رایگان به سراسر کشور از دیگر ویژگی های خرید از مجموعه قالی کاشان است.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …