معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

موندگاری میکاپ مخصوصا کرم پودر، یکی از معضلات اصلی افرادی هست که پوست چربی دارن و از همه مهمتر برای این افراد موندگاری در کرم پودر هست. به همین خاطر استفاده از پودر فیکس یکی از مهمترین کارهایی هست که این نوع از پوست باید انجام بده. این کار باعث میشه موندگاری میکاپ و کرم پودر به شدت بالا بره، چربی اضافی پوست جذب و گرفته بشه و پوست و میکاپ تا آخر روز کاملا مات و یکدست باقی بمونن. اینجا 4 تا از بهترین پودرهایی که این نوع از پوست میتونن استفاده کنند رو به شما معرفی میکنم.


پودر فیکس مک :

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

محصولی که پوست رو کاملا مات و یکدست میکنه و چربی اون رو کنترل میکنه. پودر فیکس مک، منافذ و خطوط روی پوست رو محو میکنه و به مواد کرمی که استفاده میکنیم اجازه نفوذ به این نواحی رو نمیده. این محصول رو حتی حساس ترین پوست ها هم میتونن با خیال راحت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

اربن دی کی :

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

پودر فیکس اربن دی کی توی نگه داشتن و بالا بردن موندگاری میکاپ محصولی بسیار قوی هست این پودر، به هیچ وجه آسیبی به پوست وارد نمیکنه و منافذ رو نمیبنده به همین خاطر وقتی ازش استفاده میکنید مطمئن هستین که قرار نیست با اون دچار جوش بشین. اربن دی کی چربی پوست رو کنترل میکنه و به پوست اجازه نمیده که در طول روز براق و درخشان بشه.


پودر فیکس میکاپ فوراور :

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

یکی از بهترین پودرفیکس ها، که پوست رو کاملا یکدست و مات میکنه. این محصول، عیوب پوستی مثل خوط ریز، منافذ و..و رو خیلی خوب محو میکنه. پودر فیکس میکاپ فوراور، خاصیت پخش کنندگی نور رو داره و شما توی هرنوری که قرار بگیرید، پوستتون رو خیلی صاف و یکدست نشون میده.


پودر فیکس لورا مرسیر:

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

آخرین معرفی از برند لورامرسیر هست. پودر فیکس لورا مرسیر فوق العاده سبک با پودرهای نرم و ریز آسیاب شده هست که وقتی ازش استفاده میکنید هیچ گونه ردی از خودش روی میکاپتون باقی نمیزاره. این محصول، روغن و چربی اضافی پوست رو میگیره و جذب میکنه و باعث میشه درخشش پوست در طول روز از بین بره و ایجاد نشه.

بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

برای اینکه بتونید بهترین پودر فیکس برای پوست چرب و یا محصولاتِ آرایشی و پوستی مناسب با نوع پوستتون رو بشناسید و خریداری کنید کافیه وارد سایت مای سفورا بشین

مطلب پیشنهادی

چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

رنت اتو بزرگترین مرجع اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در …