روشن کردن مو ها با دارچین

%name روشن کردن مو ها با دارچین

روشن کردن مو ها با دارچین

چگونه با دارچین موهایمان را روشن کنیم؟

رنگ کردن مو یکی از راه های تحول رنگ مو ها هست که به علت شیمیایی بودن، به مو های تان صدمه می رساند. شما هم اگر به دنبال راه هایی بدون ضرر برای رنگ کردن مو های تان هستید پیشنهاد می کنیم از دارچین استفاده کنید.

راه های روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین

رنگ کردن مو با دارچین

کمی دارچین را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست بیاید. قدری نرم کننده به آن افزایش کنید و روی سر بزنید .

این ترکیب را روی همه مو بمالید و کلاه مخصوص رنگ روی سرتان بگذارید. پس از 6 ساعت موها را بشویید و از موهای روشن و براق خود لذت ببرید.

%name روشن کردن مو ها با دارچین

راه های روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین

رنگ مو با دارچین و عسل

در این رنگ موی طبیعی استفاده از عسل اجباری نیست. عسل نم مو را افزایش می دهد و مراحل روشن شدن موها را سرعت می بخشد.

مواد لازم 

مرطوب کننده : ۱ فنجان

آب لیمو : ۱ قاشق چایخوری

عسل : ۱ فنجان

دارچین : ۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه

همه این مواد را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید آنگاه مواد را روی اقبال هایی از موهایتان که می خواهید روشن تر شوند بزنید.

بیشتر بخوانید:  نکات مهمی که برای آرایش چشم عسلی باید بدانید

می توانید مواد را روی همه موهایتان بزنید سپس موهایتان را با استفاده از کلاه رنگ پلاستیکی بپوشانید و بگذارید که این مواد به مدت ۴ ساعت روی موهای شما بماند آنگاه پس از مدت زمانه ذکر شده موهایتان را بشویید.

می توانید برای روشن تر موهایتان این مواد را ۳ تا ۴ بار دیگر استفاده کنید.

%name روشن کردن مو ها با دارچین

رنگ مو با دارچین و عسل

رنگ کردن مو با دارچین و آبلیمو

یکی از اثرگذارترین راههای طبیعی برای رنگ کردن مو استفاده از آبلیمو می باشد . احتمالا شما پس از اولین استفاده از آبلیمو تحول زیادی را رنگ موهایتان نبینید ولی کم کم موهایتان به رنگ زیبایی در می آید . امکان دارد رنگ کردن مو با آب لیمو متعجبتان کند چون نمی دانید که چه رنگی در انتظار شما می باشد. کوشش کنید بیشتر از دو یا سه بار در هفته موهای خود را رنگ نکنید.

طرز تهیه

برای آماده کردن رنگ به چند رقم لیمو نیاز دارید ، شمار لیموها به اندازه موهای شما بستگی دارد . با دست لیموها را بدون اینکه برش بزنید فشار دهید. چنانچه قد موهایتان میانه هست یک لیمو برای همه مو کافی هست ولی چنانچه موهای خیلی بلندی دارید بهتر هست از دو لیمو استفاده کنید.

لیموها را به چهار اقبال برش دهید و به یک فنجان آب جوشیده شده افزایش کنید . تمرکزفکر  کنید که مقدار آب میوه و آب مساوی باشند. این شیوه سبب وز شدن موهای شما می شود که برای پیشگیری از وز شدن مو می توانید به همان مقدار آب و آب لیمو در مخلوط خود قدری آب پرتقال یا مقداری کاندیشنر به جای پرتقال برای نرمی بیشتر موها افزایش کنید.

بیشتر بخوانید:  آرایش مناسب برای انواع پوست ها

این محلول را که آماده کردید در یک اسپری بریزید و به همه موهایتان بپاشید و درصورتیکه دوست دارید بخش هایی از موهایتان رنگ بگیرد تنها به آن اقبال این محلول را بزنید. برای عاقبت بهتر پیش از زدن لیمو روی مو موهایتان را نشویید. خشک بودن مو اثرگذاری لیمو را بیشتر می کند.

پس از رنگ مو با لیمو به پوست خود مخالف خورشید بزنید زیرا باید حدود یک ساعت در جلوی نور خورشید بنشینید. پس از یک ساعت دوباره روی موهایتان آب لیمو بزنید و نیم ساعت دیگر در خورشید بنشینید. این کار را چهار یا پنج بار ازسرگیری کنید تا عاقبت بهتری بگیرید.

پس از اتمام کار موهایتان را با آب بشویید و روی آن ها کاندیشنر بزنید چون آب لیمو سبب پایین آمدن میزان PH مو شده و آنها را خشک و بدحالت می کند. برای نرم شدن مو و زیباتر شدن رنگ موهایتان می توانید از مواد دیگری هم در این مخلوط استفاده کنید.

روشن کردن موهای تیره با مخلوط ماست و دارچین

نخست در کاسه مناسبی ۳ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را با ماست مخلوط کنید آنگاه مخلوط این مواد را به مدت ۳۰ لحظه روی موهایتان قرار دهید. پس از مدت زمانه ذکر شده موهایتان را با کمک آب بشویید.

%name روشن کردن مو ها با دارچین

روشن کردن موهای تیره با مخلوط ماست و دارچین

روشن کردن موهای تیره با دارچین و حنا

حنا و دارچین برای عوض کردن رنگ مو‌ها یک شیوه بی نظیر هست. حنا به قهوه‌ای شدن مو‌ها کمک می‌کند و ترکیب آن با دارچین سبب به وجود آمدن یک‌ هایلایت طبیعی در مو‌ها می‌شود. به علاوه به درمان شوره سر بینهایت کمک کرده و سبب صاف و نرم شدن مو‌ها هم می‌شود. از دیگر ویژگی های حنا کمک به شفافیت و سلامت موهاست.

مواد مورد نیاز

۳ قاشق غذاخوری پودر حنا،۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین،یک فنجان آب جوش

طرز تهیه

بگذارید این ترکیب ۱۳ ساعت در دمای اتاق قرار بگیرد. می‌توانید روی آن را با یک نایلون بپوشانید. آنگاه به مدت ۳ الی ۴ ساعت آن را روی مو‌های خود قرار دهید. پس از گذشت این مدت به خوبی مو‌ها را آبکشی کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …