بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن 1367 در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره با یک برادر کوچکتر به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک پیش دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی به هنر و فیلم علاقه داشت و از خوانندگان پرکار مجلات سینمایی بود. مهرداد صدیقیان از دوران کودکی به فعالیت های نمایشی در مدرسه پرداخته است، اولین موفقیت او به عنوان سرپرست گروه نمایش در مدرسه بوده و پس از چندین مسابقه بین مدرسه ای و تست های متعدد در فیلم عصر جمعه در سال 1394 مقام اول را کسب کرد. 2014 مونا زندی تست شده و پذیرفته شده است.

1 193 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در طول فعالیت هنری خود سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم را در سال 2013 داشت که یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیونی بود. او برای بازی در این سریال شناخته شده است. بعد از مدینه، مهرداد صدیقیان به طور جدی و حرفه ای تر از تلویزیون مرخصی موقت (شاید همیشگی) به نفع سینما گرفت. مهرداد صدیقیان درباره دوری خود از سریال گفت که این فاصله داوطلبانه بوده است. اتفاقا من برای سریال دعوت زیادی می کنم. حتی چیزهایی هست که واقعاً برایم جالب است.اما تصمیم گرفتم فعلاً در این زمینه کار نکنم، به این امید که بتوانم در برابر این وسوسه مقاومت کنم

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمیدرضا پگاه

2 169 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

غذای مورد علاقه او پیتزا است. بعد از بازیگری می خواست مترجم شود اما در این زمینه تخصص نداشت. او به قدری عاشق هیجان، بازی و ماجراجویی است که می گوید هر وقت به شهر یا کشوری سفر می کند، ابتدا به شهربازی اش می رود. از میان بازیگران به خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو علاقه دارد. او علاقه مند به بازی در فیلم اصغر فرهادی است. او علاقه زیادی به فوتبال ندارد اما طرفدار پرسپولیس است. او برای لباس و هیکلش اهمیت زیادی قائل است و فکر می کند صورت و هیکل بازیگر ابزار اوست و باید همیشه آماده باشد.

3 165 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در مورد شخصیت خود گفت که ممکن است اطرافیانم از ادب من ناامید شوند. درست است که من هیچ وقت با مردم سر و کله نزده ام، اما چون گاهی وارد خودم می شوم و دیگران فکر می کنند چه کار می کنند و من ناراحت می شوم، فکر می کنم این ویژگی من است که افرادی را که همیشه با من هستند آزار می دهد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رز رضوی

4 36 بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در خصوص علاقه به همکاری با فیلم اول گفت که فیلم اول با تفکر و ایده جدید وارد سینما شد و همیشه در گوش دادن به پیشنهادات بازیگران خوب عمل می کنند.این فیلمسازان هرگز در فیلم های خود از یک زبان استفاده نمی کنند. اجازه دهید بازیگران برای نقش‌ها پیشنهاد بدهند. من به نوعی از چالشی که شخصیت ها می توانند بین بازیگران و کارگردانان ایجاد کنند، دوست دارم. فیلم اول به من این فرصت را داد تا آنها را مطرح کنم و در مورد شخصیت با آنها صحبت کنم. حتی اگر پیشنهاد من را نپذیرفتند، اجازه دادند آزادانه نظرم را بیان کنم. به همین دلیل من همیشه علاقه مند به کار با این نسل از کارگردانان بوده ام.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …