بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی متولد 14 اردیبهشت 1360 است. او یک بازیگر ایرانی است. او در یک خانواده 5 نفره با 2 خواهر به دنیا آمد. او تا سال اول دبیرستان در منطقه پامنار تهران و سپس در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب زندگی می کرد و اکنون ساکن غرب تهران است. کوروش تهامی دارای لیسانس طراحی گرافیک و لیسانس نمایش تئاتر از دانشگاه آزاد است.

1 192 بیوگرافی کوروش تهامی

کروش تهامی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد است و تاکنون در چندین تئاتر بازی کرده است. اولین حضور سینمایی او در 25 سالگی در اولین فیلم بلندش به نام سینما سینما بود. از بین بازیگران خارجی آل پاچینو، جانی دپ و نیکول کیدمن را می پسندد و سبک بازیگری آنها را می پسندد.

2 168 بیوگرافی کوروش تهامی

بازیگری برای من یک ضرورت و یکی از آرزوهای کودکی ام است. وقتی فیلمی را می بینم سریع با آن ارتباط برقرار می کنم و خودم را جای شخصیت های فیلم می گذارم و حتی زمانی که در حال خواندن رمان هستم هم این اتفاق می افتد. دوباره سعی می کنم دیالوگ را به خاطر بسپارم. تحصیلات اول دبیرستان من رشته تجربی را انتخاب کرد. کلاس اول را هم می خوانم اما احساس درونی ام شاد نیست.رئیس مدرسه به من پیشنهاد داد که در مقطع دبیرستان گرافیک بخوانم تا بتوانم به راحتی در کنکور رشته های هنر قبول شوم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هستی مهدوی فر + عکس های هستی مهدوی فر

3 164 بیوگرافی کوروش تهامی

همسر سابقش شبنم طلوعی کارگردان سینما بود که پس از طلاق با پونه یزدانی ازدواج کرد و نحوه آشنایی ما بسیار ادبی بود. همسرم به فروشگاه رفت و یک سی دی موسیقی خرید و من هم آن را خریدم که اتفاقاً آن را دوست دارم. دیدم داره توضیح میده ولی فروشنده توجهی نکرد شروع به بحث کردم و از توضیحاتم استفاده کردم تا فروشنده بفهمه موزیک و خواننده این آلبوم کیه.

4 35 بیوگرافی کوروش تهامی

پونه یزدانی: خیلی جالبه. کوروش یک جفت عینک بزرگ زده بود، من او را نشناختم. اومد جلو و گفت بذار کمکت کنم. فکر کنم دلش شکسته چون من هر طور توضیح می دهم، فروشنده اصلا نمی تواند آن را بفهمد. به هر حال کوروش آمد تا بخشی از آن را بخواند و من از شنیدن آن متحیر شدم. فروشنده بالاخره فهمید چه آلبومی و کدام خواننده است. این روز را فراموش نمی کنم، اتفاق بسیار جالبی بود. اولین جرقه آشنایی ما آنجا بود و به دنبال آن رفت و آمدهای معمولی که در نهایت منجر به ازدواج شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حسین مهری

کروش تهامی عضو افتخاری کانون ادبی ناوس و از سفیران انجمن اهدای عضو ایران است.از جمله کارهای او در زمینه موسیقی و ترانه می توان به ترانه هایی که در سریال رزی رزگری فرهاد فخرالدینی خواند اشاره کرد.همچنین عنوان سریال «فصل پاییز» بازخوانی آهنگ قدیمی عطاالله خرم و با اقتباس مجدد نیکان ابراهیمی به نام «پاییز» است. او با داف در سرودهای ایرانی که توسط برخی از هنرمندان خوانده شده بود آواز خواند. او و رضا یزدانی در جشن شانزدهمین سالگرد حافظ قطعه «چریک» علی کومارجی را دو صدایی اجرا کردند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …