بیوگرافی سعید راد

احمد سعید حق پرست راد معروف به سعید راد در 13 آبان 1337 بازیگر ایرانی در تهران به دنیا آمد. سعید راد پس از پایان تحصیلات متوسطه در سال 1347 فعالیت هنری خود را در دنیای سینما آغاز کرد و در سال 1350 با بازی در فیلم “فاتحین صحرا” وارد سینما شد. سعید راد در سال 1363 در فیلم عقاب بازی کرد. عقاب ها یک فیلم نظامی ایرانی ساخته ساموئل خاچیکیان در سال ۱۳۶۳ است. این اولین و جدی ترین فیلم درباره جنگ ایران و عراق است. این فیلم در سال 1364 اکران شد که جمعیت ایران نزدیک به 45 میلیون نفر بود اما تنها 18 درصد آن را دیدند و 738 میلیون و 620 هزار تومان فروخت.

1 194 بیوگرافی سعید راد

سعید راد پس از ممنوعیت ویدیو در اواسط دهه 60 ایران را ترک کرد و مدتی را در هند، کانادا و آمریکا گذراند. او در سال ۱۳۷۸ به کشورش بازگشت و پس از مدت ها دوری از سینما، در فیلم دوئلی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رز رضوی

2 170 بیوگرافی سعید راد

سید راد در سنین جوانی ازدواج کرد، اما از این ازدواج که حاصل آن یک پسر به نام سام و یک دختر به نام نجا شد، اطلاعات زیادی در دست نیست.سعید راد بعداً از همسرش که همسر و فرزندانش اکنون در کانادا هستند طلاق گرفتهمسر دوم سعید راد، نوش آفرین، یکی از خوانندگان پیش از انقلاب بود که ازدواجش در آن زمان در اخبار بسیار جنجالی بود. این ازدواج زیاد دوام نیاورد و پس از مدتی این زوج هنرمند طلاق گرفتند. سعید راد در طول این سال ها همراه با همسر سومش در مراسم فرش قرمز دیده شده است.

3 166 بیوگرافی سعید راد

زمانی که جوان‌تر بودم، یک توپ‌باز حرفه‌ای بودم و هر روز بولینگ بازی می‌کردم، اما این زمان در طول سال‌ها کمتر و کمتر شده است. برنامه صبحگاهی من با پیاده روی در سالن ورزشی Henglab شروع می شود. این روزها بیشتر به دوچرخه سواری و کاردیو علاقه دارم. آنقدر در دوچرخه پیشرفت کردم که توانستم قهرمانی دوچرخه سواری را به دست بیاورم و به تیم ملی راه پیدا کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مانی نوری

سعی می کنم لباس های مرتب و هماهنگ بپوشم اما وقتی به ایران برگشتم لباس های 10 سال پیش را می پوشیدم. اگر از ابزار و لباس مناسب استفاده کنید، می توانید سال ها دوام بیاورید. به نظر من خرید محصولات با برندهای معتبر به صرفه است. ارائه اقلام دو منظوره مانند مبل نیز به اقتصاد خانواده کمک می کند.البته برخی از افراد برای هویت، اصالت و درجه بندی به دنبال برندهای معروف هستند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …