بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در اول شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد فیروزکوه است. امیر جعفری دو سال بازیگری را زیر نظر حمید سااریگیان آموخت. سال آخر دبیرستان برای تمرین بازیگری به مرکز تجربی با تدریس صمدریان رفتم. این داره برام خیلی گرون میشه امیر جعفری بازیگری را از سال 1380 با حضور در سریال های نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و از سال 1380 با حضور در سریال بش برش در تلویزیون مشغول به کار شد.

1 195 بیوگرافی امیر جعفری

شاید زمانی که این طنز بی وصف در تلویزیون پخش شد، هیچکس انتظار نداشت که امیر جعفری روزی به یکی از موفق ترین بازیگران تلویزیون و سینما در ژانر طنز تبدیل شود، اما امیر جعفری تنها مردی نبود که نام خود را در تلویزیون مطرح کرد. زمینه کنایه وقتی امیر جعفری در درام پرطرفدار میوه بنی نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان را بازی کرد، همه معتقد بودند که هنرمند است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرحسین رستمی

2 171 بیوگرافی امیر جعفری

به قول ریما رامین فر:

در تئاتر با هم آشنا شدیم، یادم هست سال 1373 بود، دو جلاد با هم بازی کردیم، قبل از آن یک سال در کلاس معلم ترگیان همکلاسی بودیم.امیر در آن زمان برای من بسیار مفید بود و نقش آفرینی او تاثیر زیادی در دنیای درام گذاشت. ما تقریباً 11 سال با هم کار کردیم و شناخت خوبی از هم داشتیم، 11 سال گذشته آشنایی با یکدیگر منجر به ازدواج شد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام آیان است.

3 167 بیوگرافی امیر جعفری

بابک زنجانی به همکاری خود با امیر جعفری در مجموعه فیلم یاسین اشاره کرد و گفت: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما کار می کرد و یکی از افرادی بود که در مورد فیلمنامه نظر می داد، یکی، همچنین درباره کارش با امیر جعفری صحبت کرد. امیر جعفری بازیگر من را به ابراهیم شیبانی معرفی کرد. من و امیر همکلاسی هستیم. 5 سال دبستان و دبیرستان ایثار را در مدرسه ای در شهرستان غرب با هم گذراندیم. ما هنوز خانواده و دوست هستیم. البته نه رابطه کاری با امیر داریم و نه او از دوستی من سود مالی می برد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الناز شاکردوست

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …