هدایای تبلیغاتی کاربردی

rptvk45jy9uj6498yug45io 300x151 هدایای تبلیغاتی کاربردی

یکی از کاربردی‌ترین ترفندهای بازاریابی، ارائه هدایای تبلیغاتی است که با بازدهی بسیار بالا، انتخابی عالی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به شمار می‌‌رود. هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بسیار زیادی بوده و هر برند بسته به بودجه خود، می‌تواند وسیله مورد نظر خود را خریداری کرده و در اختیار مشتریان جدید و قدیمی قرار دهد. پس از سفارش هدیه، نام برند و لوگوی شرکت بر روی آن‌ها چاپ می‌شود تا هر شخصی با دیدن لوگو، خدمات شما را شناخته و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کند. برای اینکه کمپین تبلیغاتی موفقیت آمیز باشد، هدیه تبلیغاتی را باید از بین وسایل کاربردی روزمره انتخاب کرد. در این مقاله به معرفی هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌پردازیم که برای انواع سلایق مناسب هستند.

ماگ تبلیغاتی

در طول روز برای نوشیدن چای، دمنوش، آبمیوه، آب و … از لیوان و ماگ استفاده می‌کنیم. با توجه به دفعات استفاده زیاد از ماگ، این وسیله می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی کاربردی باشد. ماگ‌های تبلیغاتی با طرح‌ها و رنگ بندی‌های مختلفی تولید شده و تنوع قیمتی آن، برای هر بودجه‌ای مناسب خواهد بود. سطح بزرگ ماگ تبلیغاتی اجازه می‌دهد طرح‌های خلاقانه بدون هیچ مشکلی بر روی آن چاپ شده و نظر ببینده را به سمت خود جلب می‌کند. ماگ تبلیغاتی می‌تواند بر روی میز کار یا میز مطالعه قرار گیرد و علاوه بر خود شخص، اطرافیان هم با دیدن نام برند بر روی ماگ تبلیغاتی، شما را خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

خودکار تبلیغاتی

محبوب‌ترین و کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی در سراسر دنیا، خودکارها هستند که با توجه به قیمت مقرون به صرفه و بازگشت سرمایه خوب، انتخابی ایده‌آل برای هر شرکتی محسوب می‌شوند. خودکار تبلیغاتی خود دارای دو نوع فلزی و پلاستیکی است که نوع فلزی آن کیفیت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. علاوه بر این مدل، خودکارها و خودنویس‌های خاص دیگری هم تولید می‌شوند که برای هدیه دادن به مدیران و کارمندان یک مجموعه مناسب هستند. این خودکارهای خاص قیمتی بالاتر نسبت به سایر خودکارها داشته و معمولا بدنه آن‌ها از جنسی مرغوب ساخته می‌شود.

ماسک صورت تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب در سال گذشته، ماسک‌های تبلیغاتی بودند که از زمان پیدایش کرونا، عضو ضروری از زندگی ما شده‌اند. ماسک‌ تبلیغاتی قیمت مناسبی داشته و به سلامت افراد جامعه هم کمک می‌کند. با توجه به قیمت بسیار مناسب ماسک‌های بهداشتی، می‌توانید آن را در کنار یک هدیه دیگر مانند خودکار تبلیغاتی به بقیه هدیه دهید.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

ست رومیزی تبلیغاتی

اگر قصد دارید قشر کارمند و مدیر را تحت تاثیر قرار دهید، ارائه ست رومیزی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. ست رومیزی معمولا شامل خودکار، دفترچه یادداشت، تقویم، محل قرار دادن ماگ و … است که طول عمر بالایی داشته و برای سال‌ها بر روی میز افراد باقی می‌ماند. هر شخص جدیدی که وارد اتاق شود، با دیدن نام برند بر روی ست رومیزی شما را خواهد شناخت و در صورت نیاز برای استفاده از خدمات شما اقدام می‌کند.

فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی کاربردی است که برای تمام رده‌های سنی هدیه‌ای جذاب خواهد بود. فلش تبلیغاتی بسته به ظرفیتی که ارائه می‌دهد، دارای قیمت‌های متنوعی است و نام برند می‌تواند در گوشه‌ای از آن حک شود. با توجه به اینکه فلش ها معمولا طول عمر بالایی دارند و در زندگی روزمره هم به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، هدیه‌ای ایده‌آل برای انواع کسب و کارها است.

تی شرت تبلیغاتی

به طور میانگین، مشتریان تی شرت‌های تبلیغاتی زیبا را تا 14 ماه نگهداری کرده و برای بیش از یک سال از آن استفاده می‌کنند. این طول عمر بالا نشان می‌دهد که هدیه دادن تی شرت تبلیغاتی می‌تواند به معرفی بیشتر برند شما کمک کند. نکته‌ای که در مورد تی شرت باید مورد توجه شما قرار گیرد، شکل ظاهری آن است. اگر تی شرت تبلیغاتی دارای رنگ بندی یا طرح جذابی نباشد، توسط مشتریان استفاده نمی‌شود و در نتیجه کمپین تبلیغاتی شما دچار مشکل خواهد شد. با وجود فضای خالی موجود بر روی تی شرت، دست شما برای چاپ انواع طرح و رنگ باز بوده و با کمی سلیقه می‌توانید یک هدیه خلاقانه به مشتریان خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید:  دانلود پروژه نمایش لوگو پریمیر – لوگو موشن پریمیر آماده

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بالایی بوده و برای انواع کسب و کارها مناسب است. هر وسیله‌ای می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب شود اما باید به کاربری بودن آن توجه کنید تا کمپین با مشکل روبه‌رو نشود. علاوه برکاربردی بودن هدیه، کیفیت آن هم حائز اهمیت است زیرا در صورت خرابی زودهنگام هدیه تبلیغاتی، علاوه بر اینکه اعتماد افراد به برند کاسته می‌شود، هدف نهایی شرکت ( محبوبیت بیشتر ) با شکست روبه‌رو خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

موندگاری میکاپ مخصوصا کرم پودر، یکی از معضلات اصلی افرادی هست که پوست چربی دارن …