چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

%name چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

آرایش چشم با عینک

خانم هایی که عینک به چشم می زنند موعد آرایش چشم علاوه بر مدل چشم باید به مدل عینک، کلفتی و رنگ فریم هم توجه داشته باشند.

بی شک عینک به خودی خود یک استایل ویژه به صورت و چشم ها می بخشد ولی گاهی چشم ها پشت فریم عینک پنهان شده و جلوه خود را از دست می دهد و صد البته دیده شدن چشم ها تأثير بسزایی در جذابیت اشخاص دارد بنابراین در مراسم و جایگاه های خاص لازم هست از آرایش آسان برای برجسته کردن زیبایی چشم ها کمک بگیرید.

مدل فریم عینک شما هم مهم هست و مشابه یک لوازم آرایش عمل می کند

چه فریم عینک شما قالب کلاسیک باشد و چه یک فریم ترند و مد روز، بهتر هست رنگ فریمی را انتخاب کنید که کار را قدری اسان تر کند. فریم مشکی، آب تیره، طرح لاک پشتی و زغالی چین و چروک های پیرامون چشم را بیشتر نشان می دهند.

رنگ فریم خاکستری متمایل به قهوه ای، برنزه و خاکستری گونه ها را تراشیده تر و صورت شما را لاغرتر نشان میدهند و به نوعی مشابه کانتور در آرایش عمل می کنند. فریم های حیران به رنگ صورتی، عسلی یا کهربایی و خاکستری پوست صورت را شاداب و گلگون می کنند. فریم های عینک قرمز روشن، فیروزه ای و یا چند رنگ شما را شاداب و سرحال نشان میدهند و بهتر هست در مواقعی که به قدرت بیشتری در نزد مخاطب نیاز دارید از آنها استفاده کنید.

استفاده از کانسیلر برای زیر چشم

با استفاده از یک براش کوچک قدری کانسیلر را زیر چشم خویش بزیند. با این کار بخت های تیره زیر چشم پوشش داده خواهد شد و رنگ پوستتان در همه جای صورت یکدست می شود. بهتر هست کانسیلر را به شکل V زیر چشم بزنید و با استفاده از براش ملایم یا نوک انگشت و با ضربه زدن های ارام، آنرا روی پوست پخش کنید.

از روشن کننده داخل چشم، زیر خط چشم، و زیر استخوان ابرو استفاده کنید

این روشنی در نزدیکی چشم سبب می شود که چشمها روشن تر و بازتر دیده شود و هنگامی که این روشنی را با تیرگی ترکیب می کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد نموده و سبب می شود چشمانی شاداب تر زیر عینک داشته باشید. توجه داشته باشید که در این آرایش بیشتر توجه ما به ایجاد اعماق و بُعد هست پس باید زمانه استفاده از رنگهای تیره و روشن با تمرکزفکر عمل کنید.

%name چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

تكنیك‌های آرایش‌ برای خانم‌های عینكی

روی کرم پودرتان از پنکک استفاده کنید

این کار آرایشتان را فیکس می کند و سبب می شود که آرایشتان پس ندهد و فریم عینک کثیف نشود.

آرایش ابروها برای آرایش با عینک

خانم های عینکی باید به ابروهایشان اهمیت مخصوصى بدهند و مدام آنها را منظم و خوش حالت نگه دارند، ریمل ابرو کمک بینهایت زیادی به شما برای داشتن ابروهای زیبا می کند.

%name چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

آرایش چشم زیبا مخصوص خانم های عینکی

خط چشم مطلوب برای مدل آرایش چشم با عینک

موعد کشیدن خط چشم بالایی حال خط چشم شما از جنس مداد سخت باشد یا مایع، مطمئن شوید که دوری ی بین مژه ها را کاملاً پر می کنید. سعی کنید از رنگ های تیره و یا اگر فریم مشکی برا عینکتان استفاده می کنید دو درجه روشن تر از رنگ تیره ی فریم را انتخاب کنید، تا رنگ هایشان باهم تداخل پیدا نکند.

بیشتر بخوانید:  مدل موی قارچی

از گوش پاک کن هم میتوانید برای از بین بردن ناهمواری های خطوط استفاده کنید و سبب شوید که خط چشم شما طبیعی تر بنظر برسد. سعی کنید خط بالایی خط چشم شما روشن تر باشد تا اختلاف کافی را به وجود آورد و خط چشم شما را زیباتر جلوه دهد.

%name چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

شیوه درست آرایش برای عینکی ها

از فرمژه استفاده کنید.

فرمژه سبب می شود که مژه ها و چشم هایتان جذاب تر به نظر برسند. البته بهتر هست در استفاده از فرمژه احتیاط کنید زیرا ریشه مژه هایتان را بی‌قدرت می کند. توصیه می شود تنها برای مژه های بالایی از ریمل استفاده کنید و به مژه های پایین ریمل نزنید.

سایه چشم برای مدل آرایش چشم با عینک

سایه چشم های ملایم برای شما مناسب تر از سایه چشم های تیره و پررنگ هستند، سایه چشم هایی به رنگ های روشن صورتی، کرمی، نقره ای و … برای خانم های عینکی بینهایت مناسب هستند.

ریمل برای مدل آرایش چشم با عینک

با ریمل های حجم دهنده و عکس آب به مژه هایتان حجم دهید و جذابیت چشم هایتان را دوبرابر کنید، حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید ریمل به تنهایی می تواند چشم های جذابی به شما ببخشد.

آرایش لب برای مدل آرایش چشم با عینک

آرایش لب ربطی به عینکی بودن یا نبودن شما ندارد تنها باید اگر آرایش چشم تان ملایم هست از رژلب ملایم استفاده کنید و اگر آرایش چشم هایتان غلیظ هست از رژلب های پررنگ استفاده کنید.رژلب قرمزتناسب زيادي با عینک دارد.

برای زیباتر شدن با عینک طبی رژگونه بزنید

تا به حال تمرکزفکر كرده اید كه هنگامی که عینك می زنید و می خندید، عینك در جایی به صورت تان برخورد می كند. از همان نقطه خط رژگونه را آغاز كنید تا صورت تان طبیعی به نظربرسد و پوست گونه تان درخشنده و روشن شود.

%name چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

آرایش صورت با عینک

برای پیشگیری از عفونت چشم به نکات زیر توجه کنید:

– هیچ وقت لوازم آرایش تان را برای استفاده در اختیار کسی قرار ندهید.

– هنگامی که میخواهید در موعد خرید، لوازم آرایش را تست کنید، از اسفنج آرایشی نو استفاده کنید.

– از فروشنده درخواست کنید درب لوازم آرایش را با الکل پاک کند، بعد آنرا روی پوست شما بزند.

– هیچگاه به ریمل و خط چشم خود آب یا مایعات ديگر افزایش نکنید؛ مگر این که روی جعبه اجازه ی این کار به شما داده شده باشد.

– چنانچه رنگ یا بوی لوازم آرایش تان تغيير کرد، آنرا دور بیندازید.

– درصورتی که چشم تان گرفتار سوزش یا قرمزی شد، دست از ارایش کردن بکشید.

– پس از درمان عفونت چشم، پایان لوازم آرایشی که قبلا برای چشمان تان استفاده می کردید را دور بیندازید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …