مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

%name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی ( متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران ) هنرمند جوان و با استعداد ایرانی می باشد. مجید واشقانی با سریال «مسیر انحرافی» به مخاطبان تلویزیون معرفی شد. بعد از آن همه منتظر بودند که او را در سریال های طنز ببینند ولی واشقانی با ايفاي نقش 1 خلافکار در سریال «هوش سیاه» مخاطبان را غافلگیر کرد.

تولد : ۶ خرداد ۱۳۵۹
تحصیلی : لیسانس مهندسی متالوژی

فیلم شناسی مجید واشقانی
فیلمهای سینمایی
ناسپاس
جنایت
شور عشق
سریال
کمین
مرز خورشید
هشدار پلیس
زیر 8
پایتخت
مسیر انحرافی
هوش سیاه ۲
ماتادور
انقلاب زیبا
دام فیلم : نیش عقرب ، انتقام ، زیر گنبد کلیسا ، دست بازنده ها ، سربازان سرزمین من
ایفا : سیمای دانش ، مهد نور

  %name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

 گفتگویی کوتاه با  مجید واشقانی

رضا عطاران را دوست دارم پس آثارش را هم می بینم
خیلی اهل سینما رفتن نیستم. در کار ما مگر سینما هم می شود رفت؟ بیشتر دی او دی های فیلم ها را تهیه می کنم و در منزل می بینم. ولی آخرین فیلمی که در سینما دیدم، «خوابم میاد» رضا عطاران بود. چون خود رضا عطاران را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی می کند.

فیلم دیگری که دیدم و خیلی دوست داشتم، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح الله حجازی بود که در حال حاضر در شبکه خانگی هم توزیع شده می باشد. به نظرم فیلم خیلی خوبی بود. چون هم حمید فرخ نژاد را دوست دارم و هم روح الله حجازی را. در کل از کارگردان هایی که افزایش کاری نمی کنند خوشم می آید. روح الله حجازی هم از این دست کارگردان هاست. حجازی از ‌آن کارگردان های جوانی می باشد که واقعاً کارش را دوست دارم و خیلی دوست دارم با ایشان کار کنم. به نظرم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» فیلم بینهایت محترمی می باشد. به خواننده ها پیشنهاد می کنم قطعاً این فیلم را ببینند. حضور 1 نفر مشابه حمید فرخ نژاد که 1 دفعه جریان کار را تبدیل می دهد واقعاً دلچسب می باشد. دیدن بازیگری در این حد قوی که در هر فیلمنامه ای بازی می کند اولاً به دلیل انتخاب درستی که می کند و بعد درست انجام دادن ايفاي نقش، همیشه خوب می باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شهاب حسینی

وقتی آنتونی هاپکینز، هیچکاک می شود
در بین فیلم های خارجی «زندگی نامه هیچکاک» فیلم خوبی می باشد. قصه فیلم «هیچکاک» به بازخوانی روزهایی می پردازد که آلفرد هیچکاک سرگرم ساخت فیلم «روانی» خود بود. نکته جالب این می باشد که هاپکینز که در این فیلم ايفاي نقش استاد اضطراب سینما را بازی می کند، در سال ۱۹۹۱ برای فیلم ترس‌آور و اضطراب آور «سکوت بره ها» اسکار خود را گرفت. نمی دانم این فیلم چقدر با مخاطب عمومی ایرانی ارتباط برقار می کند چون به نظرم باید هیچکاک را بشناسند. ولی به نظرم خوب می باشد که این فیلم را نظاره کنند، چرا که می توانند از راه همین تاثیر با هیچکاک و ویژگی های این فیلمساز مهم آشنا شوند. بازی آنتونی هاپکینز در ايفاي نقش هیچکاک هم می تواند یکی از جذابیت های فیلم باشد.

تلویزیون نمایشگاه می باشد
به عنوان 1 هنرمند یکی از تماشاگر های پروپاقرص تلویزیون هستم. من همه کارها را می بینم. حتی اگر کار بی‌قدرت باشد. به نظرم تلویزیون به نوعی شبیه نمایشگاه هم صنف های ما می باشد، پس باید از آن و محصولاتش دیدن کنیم. در بین فیلم های تلویزیونی «حبیب» با بازی حمید فرخ نژاد را خیلی دوست داشتم. با اینکه چندین بار هم از تلویزیون پخش شده ولی اندیشه می کنم باز هم قابل دیدن می باشد.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه کیم کارداشیان

%name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

   نود و ویتامین ۳
در بین برنامه های تلویزیونی،‌ تماشاگر پروپاقرص برنامه «نود» هستم. به نظرم این برنامه شاخ برنامه های تلویزیون می باشد و هنوز برنامه ای روی دست آن نیامده می باشد. برنامه «ویتامین ۳» را که  از شبکه ۳ پخش می شود هم دوست دارم.برنامه های مستند شبکه اول سیما هم خوب می باشد. همیشه این مستندها را دنبال می کنم.

دوست داشتم روانشناس شوم!
در کل کتاب خواندن را خیلی دوست دارم. به خصوص کتاب های تخصصی سینما. از آنجایی که سینما را به شکل آکادمیک نخواندم دوست دارم در این زمینه زیاد مطالعه کنم. در کنار این نوع کتاب ها، کتاب هایی با موضوع روانشناسی را هم دوست دارم. جالب می باشد که من همیشه دوست داشتم 1 روانشناس شوم ولی اکنون که هنرمند شدم زمانی را برای مطالعه در این گرایش می گذارم.  سریال قصه های کوتاه بیژن نجدی را هم می خوانم. خیلی جالب می باشد. البته در کنار کتاب به فضای مجازی و اینترنت هم خیلی علاقمندم و سعی می کنم از این فضا برای بالا بردن اطلاعات عمومی استفاده کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر جعفری

موسیقی در زندگی ام جریان دارد
همه نوع موسیقی گوش می دهم. بستگی به حالم دارد. ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی روزمره ام ايفاي نقش مهمی دارد. پایان آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم. حتی خواننده هایش را هم نمی شناسم ولی دوست دارم موسیقی را دنبال کنم.  در بین خواننده های مطرح در ایران همه به آهنگ های احسان خواجه امیری، محمد علیزاده و… علاقه دارم و کارهایشان را پیگیری می کنم. آلبوم جشن تنهایی شهاب رمضان را گوش دادم به نظرم خیلی خوب بود.

تصاویر مجید واشقانی

%name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

%name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

%name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

%name مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

منبع 

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …