چگونگی اجاره سوئیت در قلعه رودخان

آپارات با انتشار مطلبی نوشت  می توانید با اجاره سوئیت در قلعه رودخان از زیبایی بی نظیر جنگل های شمال بیش از هر زمانی لذت ببرید. قلعه رودخان از قدیمی ترین قلعه های ایران و در ارتفاعات جنگلی فومن از توابع استان گیلان جای گرفته است. تاریخ نویسان معتقد هستند این قلعه در زمان ساسانیان ساخته شده است. برای بازدید بهتر از قلعه پیشنهاد می کنیم با اجاره  ویلا و سوئیت در قلعه رودخان از جاذبه های طبیعی منطقه بیشتر لذت ببرید. ناگفته نماند سفر به رودخان تنها منحصر به بازدید از قلعه نیست بلکه طبیعت زیبای جنگل و دریا نیز شما را به یک گردش طولانی در دل طبیعت دعوت می کند.

اجاره سوئیت در قلعه رودخان مشرف به جنگل و دریا

اجاره سوئیت در قلعه رودخان این امکان را به شما می دهد تا همزمان از طبیعت زیبای جنگل و دریا لذت ببرید. سوئیت های فراوانی با ظرفیت های متنوع و امکانات بی نظیر در پایین قلعه موجود است. با اقامت در یکی از این سوئیت ها می توانید دورنمای زیبای جنگل را در تمام روز تماشا کنید. مخصوصا اگر در فصل بهار، پاییز و زمستان به این منطقه سفر کرده باشید، جنگل زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت. سوئیت ها را در هر فصلی از سال می توانید اجاره کنید. حتی به مدت طولانی نیز می توانید در سوئیت ها بمانید. در تمام فصل های سال سوئیت های حوالی قلعه رودخان پذیرای هزاران میهمان از نقاط مختلف کشور هستند.

بیشتر بخوانید:  پرطرفدارترین موزه‌های اروپا از دید توریست‌ها

rjc34thj3i5th5ihti5thikktn 280x300 چگونگی اجاره سوئیت در قلعه رودخان

                        اجاره سوئیت در قلعه رودخان شمال

 

اجاره سوئیت در قلعه رودخان از توابع فومن

قلعه رودخان در روستای رودخان قرار دارد. یک بازار سنتی با صنایع دستی شمال در نزدیکی قلعه قابل مشاهده است. اگر اهل بازار گردی و دوستدار غذاهای شمالی هستید حتما سری به بازار بزنید. با اجاره سوئیت در نزدیکی قلعه رودخان می توانید وسیله ها و خودروتان را در سوئیت قرار دهید و با خیال راحت در حوالی قلعه بگردید. سوئیت ها دارای محل پارک خودرو نیز می باشند. و دیگر هیچ نگرانی در پیدا کردن جای پارک نخواهید داشت. با اجاره سوئیت در قلعه رودخان می توانید مدت زمان زیادی از اوقات فراغتتان استفاده کنید. در بازگشت از مسافرت حتما در سفر های بعدی نیز می خواهید در آنجا سکونت داشته باشید. زیرا سوئیت ها هر آنچه مورد نیاز یک مسافر است را دارا می باشند.

بهترین امکانات رفاهی و تفریحی در اجاره سوئیت  قلعه رودخان

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

اجاره سوئیت در قلعه رودخان امکانات رفاهی با بهترین کیفیت را در اختیار گردشگران قرار می دهد. در سوئیت های قلعه رودخان تمامی نیازهای مسافران به بهترین شکل فراهم گردیده است. از امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

2-آشپزخانه شامل اجاق گاز و یخچال و لوازم پخت و پز

3-اتاق خواب شامل تخت خواب و پنجره رو به طبیعت

4-اتاق پذیرایی شامل مبلمان و تلویزیون و گیرنده

5-باربیکیو و منقل

6-جای پارک خودرو

7-میز غذا خوری و ظروف مورد نیاز

8-کمد لباس و کابینت

7- و غیره

تعداد اتاق های سوئیت های قلعه رودخان بسته به ظرفیت و تعداد مسافران متغیر هستند. و همچنان قیمت سوئیت ها نیز به نسبت ظرفیت آن فرق خواهد کرد. سوئیت ها می توانند از 4 تا 12 نفر را در خود جای دهند.

elkv5ouy4509uy45tcj59tj5ij 300x200 چگونگی اجاره سوئیت در قلعه رودخان

                    اجاره سوئیت در قلعه رودخان با بهترین امکانات

شرایط اجاره سوئیت در قلعه رودخان

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

شما به راحتی می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری از راه دور سوئیت مورد دلخواه خود را اجاره کنید. همکاران ما در کمترین زمان به شما پاسخ خواهند داد. تنها چند نکته را در اجاره سوئیت ها که جز قوانین اجاره هستند باید در نظر داشته باشیم. در اجاره سوئیت قلعه رودخان حتما کارت شناسایی به همراه داشته باشید. قبل از مسافرت از اجازه ورود حیوانات خانگی سگ و گربه به سوئیت ها مطلع شوید. سوئیت ها به افراد غیر خانواده اجاره داد نمی شوند. بنابراین اگر به همراه دوستان قصد سفر به شمال دارید باید قبل از اجاره سوئیت به مالکین اطلاع دهید تا بعدا مشکلی برایتان پیش نیاید. هر سال افراد زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان جهت بازدید از قلعه رودخان به سمت گیلان عزم سفر می کنند. هر ساله سوئیت های موجود در قلعه رودخان پذیرای هزاران میهمان می باشند. تمام میهمانان لحظات خوشی را در سوئیت های قلعه رودخان سپری کرده اند. امید داریم شما نیز در سفر به روستای رودخان خاطرات خوشی را در دفتر زندگیتان ثبت کنید.

مطلب پیشنهادی

معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

موندگاری میکاپ مخصوصا کرم پودر، یکی از معضلات اصلی افرادی هست که پوست چربی دارن …