فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

آیا می دانید فول فرنیش چیست ؟

همه چیز درباره خانه های فول فرنیش

فول فرنیش (Full Furnish) عبارتی آمریکایی است که به معنای مبله یا مبلمان شده یا همان مجهز کردن خانه، به وسایلی که برای یک زندگی مورد نیاز است، می باشد.

فول فرنیش یا فول فرنیچر یکی از عبارات رایج در آگهی ها و دفاتر و مشاورین املاک است. اجاره آپارتمان فول فرنیش، آشپزخانه فول فرنیش و … از جمله عبارت هایی است که علاوه بر بنگاه ها، در تبلیغات هم حتما به گوش تان خورده است. فول فرنیش برای هر مکانی، از کل آپارتمان گرفته تا تنها آشپرخانه آن، یک ویژگی مثبت و جذاب برای مشتریان است.

معنی فول فرنیش چیست؟

می خواهیم ابتدا ببینیم منظور از فول فرنیش چیست؟ خود کلمه فرنیش (به انگلیسی Furnish) به معنی مبلمان است. بنابراین، فرنیش کردن یک فضا مانند یک آپارتمان یا یک آشپزخانه، به معنی تجهیز کردن آن با مبلمان و سایر لوازم مورد نیاز برای زندگی است. فول فرنیش با نام لاتین Full Furnish در واقع همان مبله یا مبلمان خانه است که به منظور تجیهز کردن یک ویلا و یا آپارتمان استفاده می شود. عوامل مختلفی در مبله بودن یک ویلا و یا خانه تاثیر گذار هستند همچنین می توان فقط قسمتی از یک خانه یا ویلا را مورد پوشش قرار داد.

بیشتر بخوانید:  شیشه بالکن چیست + مدل های شیشه بالکن

و اما برای توضیح اینکه فرنیچر چیست؟ باید گفت به مبل‌، صندلی، میز غذاخوری، تخت خواب و … که وسایلی برای کمک کردن به انسان در زمینه غذا خوردن یا استراحت کردن است گفته می شود. در واقع فرنیچر همان فرنیش می باشد.

اجاره آپارتمان فول فرنیش به این معنا است که آپارتمان مورد نظر، کاملا مجهز باشد، و دارای آشپزخانه فول فرنیش، پذیرایی فرنیش شده و … است. فول فرنیچر بودن یک خانه راحتی و آسایش شما را در اثاث کشی تضمین می کند.

فرنیش می تواند فقط ذر قسمتی از ساختمان انجام شود مثلا آشپزخانه و یا سالن و … . اما اگر فول فرنیش می خواهید یعنی کاملا خانه مبلمان باشد، از آشپزخانه تا سالن و اتاق ها.

به شخصی که در زمینه تجهیز وسایل و دکوراسیون منزل فعالیت می کند، فرنیشر می گویند.

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

تکنیک های فول فرنیش

تکنیک های مناسب برای فول فرنیش کردن منازل :

• برای فول فرنیش کردن یک منزل، باید قبل از هر چیز برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی باید برای بازه ای 7 تا 8 ساله باشد.

بیشتر بخوانید:  تصاویری از شیک ترین رادیاتور تزئینی

• از تغییرات نترسید، فراموش نکنید که مبلمان ها نقش بسیار مهمی در فول فرنیش کردن منازل دارند. برای این کار باید عاقلانه تصمیم بگیرید.

• می توانید سبک و طراحی مینمالیستی را گسترش دهید. در صورتی که از سبک مینیمال در فرنیش کردن منزل استفاده می کنید، می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

• یکی از رمزهای موفقیت، استفاده کردن از رنگ ها در طراحی داخلی، می باشد. شما با استفاده از انواع رنگ ها در فرنیش کردن منزل می توانید به یک ترکیب و هارمونی مناسب و همچنین ارزان قیمت دست پیدا کنید.

• یکی از اشتباهاتی که افراد زمان انجام این فرآیند مرتکب می شوند طراحی چند باره و مجدد دکوراسیون داخلی است. اگر می خواهید، در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، بهتر است ابتدا وسایل اصلی را تهیه کنید سپس به تهیه ی وسایل جانبی بپردازید. امکان دارد، پس از خریداری وسایل اصلی، منزل شما برای وسایل دکوری و جانبی فضایی نداشته باشد. این روش به شما امکان می دهد تا زمان فرنیش کردن منزل از خرج های اضافه رهایی پیدا کنید.

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

فول فرنیش اتاق خواب

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

نمونه ای از فول فرنیش ساختمان

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

ایده هایی برای فول فرنیش اتاق خواب

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

نمونه ای از فول فرنیش اتاق خواب

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

فول فرنیش چیست ؟

%name فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

ایده هایی برای فول فرنیش

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ایده هایی جالب برای بازسازی وسایل قدیمی

  تغییر شکل وسایل قدیمی  تبدیل وسایل قدیمی به جدید اگر به فکر تعمیر و …