خرید شال و روسری فشن

secfj90rtuv3c9unyj5oyj 300x209 خرید شال و روسری فشن

شال و روسری، در استایل و خوب به نظر رسیدن خانم ها، نقش زیادی دارند و به همین خاطر، در سال های اخیر در انتخاب آن ها حساسیت های زیادی به کار گرفته می شوند.

اما با این وجود، در فواصل زمانی کوتاه، برخی از طراحان مد در این باره نظرات خود و معیارهای جدیدی را به منظور تغییر در این صنعت اعلام می کنند و به این دلیل، در سلیقه های عمومی و مد روز، تحولی شگرف ایجاد می شود.

امروزه، به علت استقبال بیش از حد افراد از شبکه های مجازی و آشنا شدن با طرح و مدل های کشورهای مختلف، انتخاب لباس و روسری ست، نسبت به گذشته سخت تر شده است و همه خانم ها، می خواهند یک پوشش منحصر به فرد داشته باشند.

به این منظور، برخی از کسانی که در حوزه های خاصی مشغول به فعالیت هستند، استایلیست و طراح های جداگانه ای را استخدام کرده اند تا لباس های شان را بهتر انتخاب کنند و متناسب با شغل شان، پوشش مخصوص به خود را به وجود آورند.

علاوه بر آن، بسیاری از افراد در برخورد با دیگران، در قدم اول به سبک پوشش آن ها توجه دارند و متاسفانه یا خوشبختانه، از همین طریق، آن ها را مورد قضاوت خود قرار می دهند.

به همین دلیل، نه تنها باید در خرید شال و روسری، بلکه در انتخاب سایر لباس های خود نیز توجه داشته باشیم و با توجه به موقعیت های مختلف، بهترین ها را برای خود در نظر بگیریم.

البته گاهی اوقات، با وجود ست بودن مانتو، کفش و شلوار از نظر جنس پارچه، رنگ و طرح، تنها به دلیل انتخاب روسری و یا شال اشتباه، استایل خانم ها ظاهر چندان دلنشینی پیدا نمی کند و زیبایی خود را از دست می دهد.

این موارد، تنها به دلیل عدم آگاهی افراد از اصول خرید روسری اتفاق می افتد و با برطرف کردن این موضوع، می توان از تکرار این اشتباه تا ابد جلوگیری نمود.

در ادامه، با ما همراه باشید تا اهمیت روسری و شال مناسب در شرایط گوناگون و مهم ترین نکات مربوط به خرید آن ها را به شما معرفی کنیم.

ارتباط شال و روسری با زندگی شما!

ecvle 0tiu3509yu45y09un45y8j 300x220 خرید شال و روسری فشن

در حال حاضر، بسیاری از خانم ها یا در شرکت و کارخانه های مختلف شاغل هستند و یا در خانه، به صورت دورکاری و…، فعالیت می کنند.

در هر صورت، شال و روسری مد نظر این افراد، در میزان پیشرفت کار آن ها و حتی اطاعت و توجه دیگران به صحبت های شان، نقشی اساسی دارد.

برای اکثر محیط های کاری، مانتوهای اداری و رسمی خریداری می شوند و این لباس ها، باید با مقنعه مناسب پوشیده شوند. این قانون، درباره اکثر محیط ها صدق می کند و با توجه به نوع فعالیت هر شرکت، نحوه پوشش کارمندان نیز متفاوت است.

خانم هایی که کسب و کار و بیزینس مختص به خود را راه اندازی کرده اند، نسبت به کارمندان و کارفرماهای دیگر، قدرت انتخاب های بیش تری دارند و می توانند از روسری های متنوع و از برندهای مختلف استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

نکته حائز اهمیت، این است که رنگ این روسری و یا شال ها، باید کمی تیره و با طیف رنگی مانتو و شلوار، همخوانی داشته باشد. طرح و مدل آن ها نیز نیازمند توجه است. برای کار، طرح های نه چندان شلوغ و ساده در اکثر مواقع پیشنهاد می شوند.

در صورت توجه به انتخاب پوشش مناسب و اهمیت دادن به مدل های روز دنیا، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، میزان پیروی دیگران از شما نیز بالاتر می رود و بهتر می توانید فعالیت خود را گسترش دهید!

به جزئیات توجه کنید

rlcofkm90tun3509ntuj35oinjt54ioj 300x235 خرید شال و روسری فشن

یکی از مهم ترین نکاتی که در اکثر مواقع و به خصوص خرید لباس فراموش می شود، انتخاب بر اساس ویژگی های ظاهری فرد و جزئیات سلیقه او است!

نه تنها خانم ها، بلکه آقایان نیز در زمان انتخاب لباس، به این موضوع به اندازه کافی توجه نمی کنند و به همین دلیل، پس از خرید خود و در کوتاه ترین زمان ممکن، پشیمان می شوند.

از جمله این نکات، می توان به رنگ پوست اشاره کرد. همه افراد، فارغ از جنسیت و نژاد، رنگ پوست های مختلفی دارند و انتخاب لباس و به ویژه شال و روسری بر اساس رنگ پوست، به شدت بر زیبایی ظاهر و استایل شان تاثیر گذار است.

به عنوان مثال، کسانی که پوست تیره و یا به اصطلاح سبزه دارند، باید به سراغ روسری هایی به رنگ نارنجی، زرشکی و سایر طیف های گرم بروند.

جالب است بدانید، علاوه بر رنگ پوست، رنگ مو نیز مهم در نظر گرفته می شود و بنابر نظر برترین طراحان مد دنیا، برای رنگ موهای تیره مثل قهوه ای و یا مشکی، شال هایی که در طیف صورتی و یا قهوه ای قرار دارند پیشنهاد شده اند.

به یاد داشته باشید، در صورتی که مانتو و یا شلوار شما با یکی از رنگ های خنثی( سفید، کرم، بژ و…) طراحی شده است، برای روسری و شال تان باید یکی از تناژهای تند و گرم را انتخاب کنید تا طرح لباس و شال، بهتر خود را نشان دهد.

برای خانم هایی که پوست صورت شان نیز سفید و روشن است، تمامی رنگ های شال ها مناسب هستند ولی باید انتخاب شان، با رنگ سایر لباس های استفاده شده تناسب داشته باشد تا ترکیب ناخوشایندی را به وجود نیاورد!

فرم صورت نیز مانند سایر موارد در خوب نشان دادن مدل شال نقش دارد. به همین علت، قبل از اقدام به خرید، باید فرم و مدل صورت تان را بشناسید. صورت شما، ممکن است یکی از 6 حالت لوزی، قلب، مربع، دایره، مستطیل و یا بیضی باشد.

بر اساس توضیحات استایلیت های معروف، برای صورت های بیضی شکل، بیش تر شال توصیه شده و کسانی که صورتی مربعی دارند، باید روسری را در اولویت خرید خود بگذارند.

این موضوع، به معنی منع شما از خرید شال و یا روسری تنها به دلیل فرم صورت تان نیست و تنها، برای داشتن ظاهری بهتر این پیشنهاد را ذکر شده است. با توجه به طرح و مدل روسری و شال نیز می توان این مسئله را مورد بازبینی قرار داد.

بیشتر بخوانید:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

موقعیت سنج باشید

sdlkmfcp049it0395vutnoi35tnh3i5tj5pk 300x265 خرید شال و روسری فشن

کمد لباس های اکثر افراد و به خصوص خانم ها و نوجوانان، با انبوهی از مانتو و شلوار، شال و روسری و کفش شلوغ شده است و دیگر فضای کافی برای مدل های جدید ندارد!

اما در شرایط مختلف، همین اشخاص، نمی توانند لباس مناسب خود را پیدا کنند و آشفته می شوند.

برای جلوگیری از این وضعیت، بهتر است در اسرع وقت رفتار خود را تغییر دهید و دست از حسادت های احتمالی بردارید! سپس، برای موقعیت های مختلف، تعدادی محدود از لباس های مناسبی را خریداری کنید.

برای مثال، با مانتوهایی که در طیف رنگ کرم قرار دارند، شال های قرمز رنگ ست نمی شوند و یا برعکس، برای قرارهای کاری نیز روسری هایی که برای مانتوهای اسپرت طراحی شده اند، جلوه خوبی را به وجود نمی آورند.

به همین خاطر، برای دورهمی ها و مراسمات کوچک و بزرگ، مجلس های عروسی و ختم، به شال و پوشش های مختلفی نیاز است و نمی توان تنها از یک مدل استفاده کرد.

با توجه به این موضوع، بهتر است برای هر شرایط، تعدادی لباس و شال شیک و متناسب را به عنوان جایگزین لباس های زیاد ولی بی کیفیت خود قرار دهید تا در مواقع لازم، انتخاب های مورد قبولی داشته باشید و سردرگم نشوید.

همان طور که می دانید، پوشش شما به شخصیت تان شکل می دهد و بر ارتباطات تان تاثیر می گذارد. بنابراین، با روسری و شال های مناسب با موقعیت های گوناگون، می توانید تصورات منفی دیگران درباره خود را تغییر دهید!

انواع شال و روسری را بشناسید

weckfw09ufgn3409tnu35itj 300x245 خرید شال و روسری فشن

خوشبختانه، روز به روز به طرح و مدل های جدید شال و روسری اضافه می شود و فروشنده ها، در دوره های زمانی مختلف، جنس های جدیدی را عرضه می کنند.

اما مسئله مهمی که در این بین مطرح است، جنس پارچه روسری و یا شال مورد انتخاب شما می باشد. چرا که، در صورت عدم توجه به این موضوع و خریداری پارچه اشتباه، به سرعت از شال خود خسته می شوید و نمی توانید آن را در مراسمات مختلف بپوشید.

طراحی روسری و شال ها نیز همانند سایر لباس ها، با توجه به فصل های سال و آب و هوای ایران صورت می پذیرد و خرید شما هم باید بر همین اساس باشد. زیرا امکان استفاده از روسری نازک در فصل زمستان وجود ندارد و برعکس این مسئله نیز صدق می کند!

به طور کلی، روسری و شال ها، در جنس های ساتن، نخی، ابریشمی، حریر و پشمی طبقه بندی می شوند.

البته لازم به ذکر است، علاوه بر نمونه های ذکر شده، پارچه های دیگری مانند موهر، ژاکارد، لنین و سیلیک نیز وجود دارند ولی چندان شناخته شده نیستند و عده کمی از مردم، جنس پارچه های آن ها را می شناسند.

اگر قصد خرید روسری برای تابستان و یا بهار را دارید، روسری های نخی برای شما توصیه می شوند. این مدل از پارچه ها، گرما را به خود چندان جذب نمی کنند و نسبت به سایر مدل ها، راحت تر بر روی سر قرار می گیرند.

البته، برای فصول گرم سال، روسری و شال های حریر نیز مناسب هستند اما در مقایسه با پارچه های نخی، مشکلات بیش تری برای تنظیم کردن دارند و به راحتی، از روی موها سر می خورند و از روی سر می افتند.

بیشتر بخوانید:  سفارش همبرگر :

به همین دلیل، اکثر خانم ها از مدل های حریر برای مراسمات مختلف استقبال می کنند و برای استفاده های روزانه، پارچه های نخی را ترجیح می دهند.

در زمان بارش برف و یا پایین آمدن دمای هوا، شال های پشمی و پارچه هایی که از جنس موهر هستند بیش تر عرضه می شوند. این طرح ها، در هوای سرد سال سر و گوش ها را گرم نگه می دارند و از سردرد و سینوزیت جلوگیری می کنند!

یکی از نکاتی که در خرید شال و روسری مورد توجه همه خانم ها قرار می گیرد، چروک نشدن پارچه است. اگر شما هم از این موضوع خسته شده اید، به شما خرید روسری و شال هایی از جنس ژاکارد، سیلیک، موهر و پشمی را پیشنهاد می کنیم.

از این مدل ها می توان برای مدت زمان طولانی و بدون چروک شدن شان استفاده کرد. البته قبل از خرید، تمامی معیارهای خود را به ذهن آورید تا با راهنمایی های فروشنده، علاوه بر جنس پارچه، انتخابی مناسب با فصل داشته باشید.

کیفیت را اولویت خود قرار دهید

به علت افزایش برندها و شرکت های تولیدی، بالا رفتن تعداد عرضه کنندگان در شهرهای مختلف، سلیقه های متفاوت و…، اخیرا قیمت شال و روسری روند صعودی را طی کرده است.

علاوه بر آن، بعضی از فروشنده ها، تنها به دنبال کسب درآمد هستند و به چگونگی به دست آوردن آن اهمیتی نمی دهند.

به همین دلیل، این افراد با دروغ و فریب کاری، اجناس نامناسب خود را با تعریفات بیش از حدشان به دیگران و به خصوص کسانی که به دنبال شال و روسری ارزان هستند می فروشند.

در خرید هر چیزی، بهتر است به کیفیت جنس بیش تر از قیمت آن توجه داشته باشید. چرا که، محصولات، لباس و روسری های بی کیفیت، پس از چند بار استفاده و به سرعت، خراب می شوند و دیگر کاربردی ندارند.

در صورتی که، روسری و شال هایی که شیوه دوختی متفاوت با بقیه مدل ها دارند و برای طراحی آن ها وقت بیش تری گذاشته شده است، مدت زمان طولانی تری به کار گرفته می شوند و حتی سال های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از نکته های مهم در خرید روسری و شال، صبر و بردباری در خرید است. مسلما، برای پیدا کردن مدل های خوبی که با استایل و معیارهای شما در یک ردیف قرار بگیرند، به زمان نیاز دارید و نمی توانید بدون وقت گذاشتن انتخاب خوبی را داشته باشید.

البته، اگر یک برند و یا مغازه خاصی را از قبل بشناسید، امکان سرعت بخشیدن به خرید وجود دارد. ولی در حالت کلی، برای راضی بودن از خرید، باید زمانی تقریبا طولانی را صرف کرد و صبور بود!

بنابراین، به ظاهرتان اهمیت دهید و سعی کنید با مقدار وجهی که در اختیار دارید، بهترین ها را برای خود به یادگار بگذارید.

مطلب پیشنهادی

بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

انتخاب بهترین نژاد سگ برای هر فردی به میزان متغیرهای مختلفی بستگی دارد، از جمله …