ترمیم ژلیش ناخن چگونه است؟

%name ترمیم ژلیش ناخن چگونه است؟

ترمیم و ریمو و ژلیش ناخن

ترمیم ژلیش ناخن

برای پاک کردن لاک ژلیش چه باید کرد؟ چنانچه به ناخن هایمان لاک ژلیش زدیم و بنا به دلایلی مجبور به پاک کردن آنها بودیم چطور باید پاک شان کنیم؟ نگران نباشید برای پاک کردن لاک های ژلیش هم روشی وجود دارد که در ادامه به شما میگوییم.برای پاک کردن لاک ژلیش از روی ناخن ها آنرا باشدت نخراشید چون ناخن ها اسیب می بینند بهتر هست مرحله های زیر را با تمرکزفکر انجام دهید و لاک هایتان را پاک کنید.

پاک کردن ژلیش از روی ناخن طبیعی سمت ترمیم آن، میتواند با یکی از پنج شیوه زیر را انجام گیرد :

استفاده از ژل ریموور لاک ژل

لاک ژله ای که روی ناخن زده می شود. پس از گذشت 15 الی 20 لحظه، لاک ژل نرم شده و با وسیله ریموو ژل یا عقب زن چوبی از روی ناخن ها برداشته می شود.

استفاده از دستگاه ریموور لاک ژل

انگشتان داخل دستگاه قرار می گیرد و در مدت 5 الی 10 لحظه، بخار و گرما ایجاد شده سبب از بین رفتن ژل پولیش می شود.

استفاده از پد ریموو ژلیش

این پد ها اغشته به محلول ریموور ژل هست. بدون نیاز به فویل و پنبه روی ناخن قرار گرفته می شود و پس از نرم شدن لاک ژل، با وسیله ریموو یا عقب زن مواد از روی ناخن برداشته می شود.

استفاده از فویل و محلول ریموور ژل

با استفاده از فویل و محلول ریموور ژل و قرار دادن آن ها در مدت لازم روی ناخن ها هم میتوان لاک ژل را ریموو نمود.

در هر سه شیوه ذکر شده در بالا قطعاً باید ابتدا تاپ کات روی ناخن با سوهان برقی کاملاً تراشیده شود و پس از آن مرحله های ریموو لاک ژل انجام شود.

استفاده از سوهان برقی کاشت ناخن

سوهان برقی کاشت ناخن را به آرامی روی سطح لاک ژلیش ناخن کشیده تا لایه اولیه که روی ناخن هست بطور کلی پاک شود حال میتوان مراحل بعدی را به آسودگی انجام داد.پس از به پایان آمدن این مرحله دستان خود را بشویید تا ذرات جداشده بطور کامل شسته شوند.

– پس از پاک سازی ژلیش سطح ناخن خویش را قطعاً با استفاده از روغن یا کرم مرطوب کننده ماساژ دهید تا به حد کافی نم رسانی انجام بگیرد.

– سطح ناخن را با استفاده یک بافر به آرامی سوهان کشیده تا در صورت وجود خراش در ژلیش ناخن سطح کاملاً صاف و یکدست شود. حال به ناخن های طبیعی خود دست خواهید یافت که میتوان برای آينده آنها تصمیم گرفت. این ناخن ها برای ژلیش ناخن مجدد هم آماده هستند

%name ترمیم ژلیش ناخن چگونه است؟

آموزش ترمیم ژلیش ناخن

– کوتیکول ناخن ها را سوا کنید:به کمک قیچی مخصوص کوتیکول ناخن، تمامی زائده های ناخن را از آن سوا کنید.

– لاک پایه یا بیس کت را به صورت یک لایه خیلی نازک میزنیم بصورتی که به اندازه یک سر سوزن با پوست اطراف ناخن دوری داشته باشد( میتوانید از برق ناخن معمولی هم استفاده کنید) آنگاه ٣٠ ثانیه در دستگاه led یا ٢ لحظه در دستگاه uv قرار میدهیم.

%name ترمیم ژلیش ناخن چگونه است؟

ترمیم ژلیش ناخن

– چنانچه ژل ناخن شما براق هست به علت این که زیر آن دیده می شود بهتر هست از لاک ناخن با رنگ های پایه مثل صورتی کم رنگ، گلبهی یا بژ استفاده کنید. لاک رنگی را بصورت لایه نازک و با حفظ دوری ذکر شده میزنیم و به مدت ٣٠ ثانیه در led یا ٢ لحظه در uv قرار میدهیم( این مرحله ٢ بار دوباره‌کاری شود). اگر ژل ناخن براق نیست نیاز نیست این مرحله را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  آموزش تصویری بستن چند مدل موی ساده و شیک برای مهمانی

– توصیه می شود اگر ناخن های ناصاف و کوچکی دارد لایه دوم را لاک بزنید.

– در این مرحله لاک ژله ای به رنگ دلخواه را به تمرکزفکر روی ناخن ها می زنیم. تمرکزفکر داشته باشید که با اطراف ناخن ارتباط نداشته باشد. بمدت ٣٠ ثانیه در led یا ٢ لحظه در uv قرار میدهیم( این مرحله ٢ بار دوباره‌کاری شود).

– روی ناخن را تاپ کات بزنید و داخل دستگاه یو او- ال ای دی قرار دهید تا خشک شود. 2 مرحله

– در اخر پد آغشته شده به کلینزر را روی ناخن میکشیم.

%name ترمیم ژلیش ناخن چگونه است؟

ریمو و ژلیش ناخن

– دور ناخن را با روغن ناخن چرب نموده و ماساژ می دهیم.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …