با شرایط دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا و خرید سیم‌کارت در این کشور آشنا شوید

اخذ اقامت استرالیا؛ آسان‌تر از همیشه

استرالیا همواره یکی از مقاصد ایرانیان برای انواع مهاجرت بوده است. این کشور به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بعد از مدتی اقامت در این کشور، اقامت دائم آن را دریافت کنید. برای دریافت ویزای کشور استرالیا راه‌های مختلفی وجود دارد. اما این راه‌ها کدام هستند؟ چگونه می‌‌توان برای دریافت آن‌ها اقدام کرد؟ آیا در استرالیا حتما باید سیم‌کارت این کشور را داشته باشیم؟

در ادامه این مطلب برای یافتن پاسخ این سوالات همراه ما باشید.

45v90n5nbyuvn4y0u95o4vyuj 300x210 با شرایط دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا و خرید سیم‌کارت در این کشور آشنا شوید

انواع راه‌های اخذ اقامت کشور استرالیا

در کشور استرالیا می‌توان به روش‌های مختلفی اقامت را به‌دست آورد. در این کشور، ایرانیان بسیاری وجود دارند که می‌توانید برای تحصیل به سراغ آن بروید. در کشور استرالیا شما می‌توانید از طریق تحصیل، سرمایه‌گذاری یا کار، به راحتی اقامت موقتی و سپس دائم این کشور را به‌دست بیاورید.

ویزای سرمایه‌گذاری؛ ویزایی برای سودآوری

کشور استرالیا از جمله کشورهایی است که با سرمایه‌گذاری در آن توسط افراد خارجی از جمله ایرانیان، به آن‌ها اقامت دائم و سپس پاسپورت استرالیا را اعطا می‌کند. در این کشور، شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف و اخذ ویزاهای متنوعی مانند 188، اقامت موقتی و سپس دائم این کشور را به‌دست بیاورید.

از جمله زمینه‌هایی که شما می‌توانید در استرالیا در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، می‌‌توان به سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای متنوع و همینطور اوراق بانکی و سهام‌ها اشاره کرد.

برای سرمایه‌گذاری در کشور استرالیا این امکان به شما داده می‌شود که بدون داشتن مدرک زبانی انگلیسی نسبت به دریافت آن اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید با هزینه کمتری نیز نسبت به کشورهای اروپایی در استرالیا سرمایه‌گذاری کنید.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

اقامت کاری؛ محبوب‌ترین نوع اقامت استرالیا

در کشور استرالیا این امکان به شما داده می‌شود که بتوانید از طریق کار، اقامت دائم این کشور را به‌دست بیاورید. اقتصاد کشور استرالیا، اقتصادی پایدار و همواره رو به رشد است. از این رو می‌توان گفت که میزان درآمد در کشور استرالیا با مخارج زندگی در این کشور دارای تناسب است و از این رو شما با کار در استرالیا، می‌توانید درآمد مناسبی را دریافت کنید. درآمدی که شما با کار در کشور استرالیا دریافت می‌کنید، با ارزهای مختلف قابل دریافت است. شما می‌توانید درآمد خود را در این کشور به صورت توافقی با ارزهای دلار آمریکا، دلار استرالیا، دلار کانادا یا یورو دریافت کنید.

45 ovim095nu9y09yu450y9i45pyi45yi 300x200 با شرایط دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا و خرید سیم‌کارت در این کشور آشنا شوید

اقامت از طریق ازدواج

ازدواج در کشور استرالیا یکی دیگر از راه‌های دریافت اقامت این کشور است. شما با ازدواج در کشور استرالیا اقامت دو ساله این کشور را دریافت می‌کنید. پس از این مدت، به شما حق اخذ شهروندی استرالیا اعطا می‌شود. از جمله شرایط اعطای اقامت موقت و سپس دائم کشور استرالیا برای افرادی که قصد ازدواج در این کشور را دارند، می‌توان به این اشاره کرد که شما باید حساب بانکی مشترک و مدارک دیگری ار داشته باشید که زندگی مشترک شما را اثبات کنند. همچنین در مدت دوسال اقامت موقتی که در استرالیا حضور دارید، نباید به هیچ وجه از همدیگر جدا شوید.

تحصیل در کشور استرالیا

تحصیل در کشور استرالیا، یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت این کشور است. شما در استرالیا می‌توانید به تحصیل در تمام مقاطع تحصیلی بپردازید. برای تحصیل در این کشور، باید مدارک تحصیلی گذشته خود را ارائه دهید. مخصوصا اگر قصد تحصیل در دانشگاه‌های کشور استرالیا را دارید، ارائه مدارک تحصیلی از جمله دیپلم و کارنامه ریز نمرات به صورت معادل‌سازی همینطور ترجمه‌شده الزامی است.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

دانشگاه‌های بسیاری در کشور استرالیا وجود دارند که شما می‌توانید برای تحصیل در این کشور آن‌ها را انتخاب کنید. برای تحصیل در این کشور باید از شرایط متنوعی برخوردار باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به مدرک زبان انگلیسی اشاره کرد که متناسب با مقطع تحصیلی شما، حداقل نمره مورد نیاز تعیین می‌کند.

ویزای همراهی خانواده

ویزای همراهی خانواده یکی از انواع ویزاها در کشور استرالیا است که ایرانیان می‌توانند آن را دریافت کنند. افرادی که متاهل هستند و در استرالیا اقامت دارند، می‌توانند با دریافت ویزای همراهی خانواده، همسر و فرزندان را با خود به این کشور ببرند.

vj55uy9w095un9ynuynw9vwuw9i 300x197 با شرایط دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا و خرید سیم‌کارت در این کشور آشنا شوید

ویزای همراهی خانواده برای انواع ویزا صادر می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ویازی کار و تحصیل اشاره کرد. به این صورت که چند ماه باید از زندگی شما در این کشور گذشته باشد و این تضمین را ارائه دهید که می‌توانید از مخارج زندگی خانواده در استرالیا بر بیایید.

خرید سیم‌کارت در کشور استرالیا

حتما اطلاع دارید که استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل می‌تواند بسیاری گران باشد. همچنین شما برای افتتاح حساب بانکی و ارتباط در کشور استرالیا نیاز دارید که از سیم‌کارت این کشور استفاده کنید. از این رو می‌توان گفت که مهم‌ترین کاری که پس از اخذ اقامت استرالیا باید آن را انجام دهید، خرید سیم‌کارت استرالیا است.

شما می‌توانید به دو روش سیم‌کارت مورد نظر را در کشور استرالیا خریداری کنید. اولین روش به صورت پیش پرداخ است که در ایران به آن سیمکارت اعتباری گفته می‌شود. شما برای استفاده از خدمات سیم‌کارت خود نیاز دارید تا ابتدا آن را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

vkm0u5yn95ut95uy5nv9u98yun59 300x201 با شرایط دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا و خرید سیم‌کارت در این کشور آشنا شوید

نوع دیگر سیم‌کارت‌هایی که در کشور استرالیا وجود دارد، پس‌پرداخت (PostPaid) است. این سیم‌کارت‌ها همان سیم‌کارت‌های دائمی هستند که شما برای استفاده از خدمات آن نیاز ندارید تا از اول سیم‌کارت را شارژ کنید. طبیعی است که قیمت سیم‌کارت دائمی در کشور استرالیا بیشتر از سیم‌کارت دائمی باشد و از این رو شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، نسبت به خرید یکی از آن‌ها اقدام کنید.

کلیه خدمات مهاجرت به استرالیا در کانگروز

کشور استرالیا یکی از کشورهایی است که برای تحصیل، کار یا سرمایه‌گذاری می‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد. همچنین شما می‌توانید در صورت ازدواج با یکی از اتباع این کشور، اقامت دائم استرالیا را از این طریق به‌دست بیاورید. البته برای هرکدام از ویزاهایی که در استرالیا وجود دارند، شرایطی وجود دارد که باید پیش از اقدام برای مهاجرت، از این شرایط مطلع باشید. از این رو بهتر است برای پیگیری امور مهاجرتی خود، از یک آژانس مهاجرتی مطمئن در این زمینه کمک بگیرید.

ما به شما آژانس مهاجرتی کانگروز را پیشنهاد می‌دهیم. کانگروز یکی از آژانس‌های مهاجرتی است که سال‌ها سابقه در زمینه ارائه انواع خدمات مهاجرتی به ایرانیان را دارد. این مجموعه از صفر تا صد روند مهاجرت به استرالیا، در کنار شما است و می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید.

مطلب پیشنهادی

معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

موندگاری میکاپ مخصوصا کرم پودر، یکی از معضلات اصلی افرادی هست که پوست چربی دارن …