اوزون تراپی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

%name اوزون تراپی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

اوزون تراپی مو

درباره اوزون تراپی مو چه میدانید؟

اوزون تراپی مو با دستگاه مایکرومیست شیوه کاملا جدید و فوق شغل ای که بهترین وسیله مراقبتی مو و درمانی می باشد که با تولید بخار و باد سرد ، گرم و نور درمانی همزمان استفاده از سه نوع نور آبی، قرمز و سبز (موی آسیب دیده،موی چرب،موی معمولی) برای درمان موی سر ، آبرسانی مو و اکسیژن رسانی مو به ریشه مو را انجام میدهد .

اوزون تراپی مو چیست؟

اوزون تراپی برای رفع کردن مشکلات پوست و موها استفاده می شود. این شیوه با استفاده از یک دستگاه مخصوص انجام می گیرد. دستگاهی که اکسیژن (O2) به اوزون (O3) تبدیل می کند، سبب می شود فولیکول ها و ساقه مو تقویت شود و برای پیشگیری از ریزش مو، موخوره و شوره سر، رفع کردن شکنندگی موها و افزایش کلفتی تارهای مو و در عملکرد افزایش حجم موها … استفاده می شود.

استفاده از اوزون تراپي براي مو و پوست سر

اوزون تراپي مو به طور وسیع براي درمان مشكلات مو و پوست سر مشابه شوره سر، ريزش مو و صدمات مو استفاده مي شود. اين مشكلات مو بیشتر بر تاثیر فاكتورهايي مثل افزايش سن، نبود اعتدال هورموني، مواظبت اشتباه از مو، رژيم هاي غذايي ناسالم، بيماري و عفونتها، ویژگیهای ژنتيكي، آلودگي و دیگر فاكتورهاي خارجي به وجود می آید كه سبب خشك شدن و آلودگي پوست سر شده و سبب توليد فوليكول هاي ضعيف و صدمات مو مي شود.

مولكول هاي ناپايدار اوزون داراي سه اتم اكسيژن بوده كه خواص بالاي اكسيداسيون داشته و از شیوه پاشيدن بر پوست سر، راديكال هاي آزاد اكسيژن را پخش مي كنند. آنگاه محتويات اوزون پاشيده شده بر مو و پوست سر اكسيد شده و سبب توليد پروتئين پپتون بر روي ساقه مو مي شود.

يك لايه محافظ متشكل از پپتون ها، مشابه لايه اوزون موجود در اتمسفر زمين، بر روي هر يك از ساقه هاي مو به وجود می آید كه از موها در مساوی آسیب و ريزش مراقبت مي كند.

بیشتر بخوانید:  بایدها و نبایدهای رنگ کردن مو قبل و بعد از کاشت مو

اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون قدرتمند دارد از بین فولکیولهای مو داخل اعماق ساقه و ریشه مو می شوند و در مسیر خود حدودا با ۸۰ الی ۸۵ درصد از عناصر مو ترکیب می شوند. این عمل سبب ازبین رفتن بسیاری از میکروبها، باکتریها، قارچها و.. موجود در مو میشود و عمل استریلیزه به طور کامل انجام میگیرد.

%name اوزون تراپی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

فواید اوزون تراپی مو

فواید اوزون تراپی مو

– پیشگیری فوق العاده از ریزش مو

– افزایش بی نظیر در ماندگاری و مقاومت مو

–  پر پشت شدن آن به علت افزایش کلفتی هر تار مو

– خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی

– تقویت و آب‌رسانی و پاک کننده و مخالف عفونی کننده ریشه و ساقه مو

– رفع کننده کامل شوره، خارش و آلرژی

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …