از بین بردن خال های صورت با روشهای خانگی

خال های صورت از بین بردن خال های صورت با روشهای خانگی

 

درمان های متفاوت شیمیایی برای از بین بردن خال ها وجود دارد، اما بیشتر افراد روش های طبیعی مقرون به صرفه، بدون درد و آسان را برای از بین بردن خال ها انتخاب می کنند. در این مطلب چند راه حل خانگی برای حذف خال ها آمده است.

از بین بردن خال های صورت با استفاده از سرکه سیب

سرکه سیب که یکی از بهترین روش های درمان خانگی بسیاری از امراض می باشد، در از بین بردن خال نیز موثر می باشد. اسیدیته موجود در سرکه سیب موجب خشک شدن خال شده و آن را به صورت یک زخم تبدیل کرده و در نهایت ناپدید می کند. برای استفاده از این روش، تکه ای پنبه را آغشته به سرکه سیب کرده و روی خال بگذارید. با کمک باند یا نوار چسب آن را ثابت کنید. اجازه دهید 6-5 ساعت روی خال بماند. سپس پوست را تمیز کرده و مجددا این روش را تکرار کنید.

 

از بین بردن خال های صورت با استفاده از برگ گشنیز

برگ گشنیز دارای خواص جمع کنندگی می باشد. زمانی که از این گیاه به صورت موضعی استفاده گردد، باعث گرم شدن پوست می شود. این خاصیت باعث شده که خال سریعا جمع و کوچک و در نهایت از بین برود. یک چهارم فنجان برگ گشنیز را به همراه مقدار کمی آب در مخلوط کن ریخته تا به صورت خمیر یکنواختی ایجاد شود. آن را روی خال زده و اجازه دهید 10 دقیقه بماند. سپس با آب بشویید. این روش را روزانه به مدت دو هفته تکرار نمایید.

بیشتر بخوانید:  نکاتی برای پوشیدن کت چرم زنانه

 

از بین بردن خال های صورت با استفاده از روغن کرچک و جوش شیرین

روغن کرچک و جوش شیرین می توانند به طور طبیعی در از بین بردن خال ها موثر باشند. جوش شیرین باعث خشک شدن خال شده، در حالی که روغن کرچک به فرآیند بهبود آن کمک می کند. یک دوم قاشق چایخوری جوش شیرین را با سه قطره روغن کرچک مخلوط کرده و روی خال بزنید. آن را با یک باند یا نوار چسب بپوشانید و با آن بخوابید. این روش را هر شب تکرار کنید.

 

از بین بردن خال های صورت با گل کلم

گل کلم حاوی ویتامین C بالایی است که می تواند موجب خشک شدن خال و افتادن آن شود. آب تکه ای کوچک از گل کلم تازه را گرفته و آن را روی محل خال مالش دهید. حداقل 30 دقیقه صبر کنید سپس با آب بشویید. این روش را چندین بار در روز تکرار کنید تا خال های شما ناپدید شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال سرباز (هشتگ سرباز) + عکس

از بین بردن خال های صورت با استفاده از پوست موز

پوست موز حاوی آنزیم های طبیعی و اسیدهایی مانند اسید اسکولیک و اسید آسکوربیک است که به حذف خال های پوستی کمک می کند. یک تکه از پوست موز را از قسمت سفید رنگ داخل، روی خال قرار داده و آن را به کمک یک باند یا نوار چسب، ثابت کنید. اجازه دهید کل شب پوست موز روی خال بماند. این روش را تا زمانی که خال ناپدید شود، تکرار کنید.

 

از بین بردن خال های صورت با استفاده از روغن کندر برای از بین بردن خال

خواص موجود در روغن کندر باعث سفت شدن پوست اطراف خال، جذب روغن های اضافی و خشک شدن آن می شود. این روغن موجب می شود خال به صورت یک زخم در آمده و به تدریج زخم بهبود یابد. 1 الی 2 قطره روغن کندر را روی خال زده و بگذارید تا خشک شود. این روش را 3 تا 4 بار در روز تکرار نمایید.

 

از بین بردن خال های صورت با استفاده از روغن کتان

روغن بذر کتان برای بهبود بافت پوست، خلاص شدن از شر خال ها، لکه ها و کک و مک استفاده می شود. این روغن حاوی اسیدهای چرب ضروری است که موجب بهبود زخم می گردد. برای استفاده از این روش 2 قطره از روغن کتان را با 2 قطره عسل ترکیب کرده و روی خال بزنید. بگذارید یک ساعت بماند و سپس با آب بشویید. روزانه این روش را دو بار برای گرفتن نتیجه ای مناسب تکرار کنید.

بیشتر بخوانید:  جملکس های طنز و خنده دار

 

خال های صورت 2 از بین بردن خال های صورت با روشهای خانگی

روشهای خانگی و طبیعی برای از بین بردن خال های صورت‎

 

از بین بردن خال های صورت با استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا یک عامل تسکین دهنده پوست است. این گیاه حاوی پلی ساکارید ها، تانن ها، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی است که سلامت طبیعی پوست را بر می گرداند. برای استفاده از این روش ابتدا پوست قسمتی که خال روی آن قرار گرفته است را تمیز کنید. آلوئه ورا را نصف کرده و ژل آن را خارج کنید. ژل را روی خال قرار دهید. سپس آن را با استفاده از یک چسب یا باند نخی ببندید و اجازه دهید 3 ساعت بماند. این روش را دوبار در روز تکرار کنید.

 

از بین بردن خال های صورت با روشهای خانگی

مطلب پیشنهادی

بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

بهترین رنگ ها برای ترکیب با زرشکی تصاویر مدل ست مانتو زرشکی رنگ زرشکی یکی …