آموزش گریم و میکاپ ابرو

%name آموزش گریم و میکاپ ابرو

آموزش میکاپ ابرو

میکاپ ابرو

میکاپ ابرو به قالب چشم ها و شکل دادن به صورت کمک می کنند و نقش بازي كردن مهمی در ارتباطات دارند. میکاپ ابرو ظاهری یکنواخت، لطیف و امروزی تری به شما ارائه می دهد .میکاپ ابرو میتواند شکل صورت را تغيير دهد.

هر پروسه آرایشی نیازمند وجود لوازم آرایشی هست. برای این که بتوانید ابروهای خود را آرایش کنید لازم هست مواد و وسیله آغازین زیر را تهیه کنید:

%name آموزش گریم و میکاپ ابرو

میکاپ ابرو

مرتب کردن ابروها

در این مرحله باید پیش از اعمال مواد آرایشی ابرو، با تمرکزفکر ابروها را پاکیزه کنید. زیرا چنانچه پیش از مرتب سازی مواد آرایشی را اعمال کنید، باهم‌قرین‌شدن ابروها بر هم می خورد و شکل نهایی آرایش اصلاً مناسب نخواهد بود. برای پاک سازی ابروها به موارد زیر نیاز دارید:

– قیچی قشنگ

– برس قشنگ و مخصوص موهای ابرو

– در اغلب موارد یک موچین

به صورت یکدست طول ابروها را کوتاه کنید و زیر و روی آنها را با تمرکزفکر هرچه پایان تر پاکیزه کنید.

لوازم مورد نیاز میکاپ ابروها

– ریمل( ابرو)

– کانسیلر

– براش یا قلموی مخصوص ابرو

– کانسیلر با کیفیت با تناژ دلخواه

– برس قشنگ ابرو

– آینه

میکاپ ابرو با مدادهای مختلف

اگر چه بیشتر وسایل موردنیاز برای میکاپ ابرو دارای رنگ هستند و با رنگ بخشیدن به بخت های مختلفی از ابرو سبب زیبایی این اندام در صورت اشخاص می شوند. ولی به خاطر داشته باشید که در میکاپ ابرو مهمترین اصل سمت رعایت شیوه های آرایشی، حفظ کلفتی و بلندي ابروها می باشد؛ زیرا هر قالب صورتی می بایست برای زیباتر دیده شدن، یک مدل ابرو را در خود داشته باشد.

سپس اینجاست که ژل ابرو با مرتب کردن موی ابروها و قرار دادن آن ها در سمت بالا میتواند چهره جوانتری را به اشخاص ببخشد. البته چنانچه ابروهای شما تقریباً کم پشت هستند یک ریمل ابروی همرنگ ابرو میتواند میکاپ ابرو را انجام دهد. در رنگ زدن ابرو فراموش نکنید که هر گاه رنگ ابروها دو درجه از رنگ موی سر تیره تر و با روشن تر باشد بی شک زیبایی بیشتری را به ابروها خواهد داد.

نکات مهم میکاپ ابرو

ابروها را بیش از حد تیره نکنید

یک نکته ای که در آرایش پیشه ای باید به آن توجه کرد رنگ ابرو می باشد. ابروهای بیش از حد تیره علاوه بر مصنوعی بودن از جذابیت چشم ها کم می کند همینطور سبب می شود تا سن تان بالاتر دیده شود. مداد ابرویی مناسب شما هست که یک الی دو درجه روشنتر از رنگ موهایتان باشد.

برای ابروهایتان قاب درست نکنید

در آرایش ابرو به جای درست کردن قاب برای ابرو خط های هاشوری شبیه به مو ایجاد کنید تا ابروها حالت طبیعی خویش را از دست ندهند، برای اینکار میتوانید با استفاده از قلم های مخصوص اغشته به سایه یا ماژیک ضربه های سریع و سطحی بزنید.

%name آموزش گریم و میکاپ ابرو

میکاپ ابرو با مدادهای مختلف

خطوط سایه ابرو را محو کنید

در میکاپ صورت برای داشتن یک آرایش پاکیزه و پیشه ای همیشه باید خطوط ایجاد شده را محو نمود. در آرایش ابرو هم برای محو کردن این خطوط با استفاده از یک قلم مو و یا برس کوچک مخصوص ابرو تاثیر مداد را پخش و محو کنید همینطور برای اینکار از پدهای آرایشی و یا گوش پاک کن هم میتوانید کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:  علل موخوره و درمان آن با چند روش‌ ساده

نکته پاياني که قطعاً بایستی مورد توجه قرار گیرد این هست که در آرایش ابرو بایستی قطعاً هر دو ابرو به صورت یکسان و قرینه آرایش گردد در غیر این صورت ترکیب آرایش صورت بهم خواهد ریخت.

در پایان برای پاکیزه کردن مرز ابروهایتان از بالا و پائین از یک کانسیلر یا کرم پودری که روشن تر از رنگ صورتتان هست استفاده کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …